• وبلاگ : كاريكلماتوريست
  • يادداشت : شيعيات فرهنگ عاشورا چه شد؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 39 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     

    سلام.متاسفانه دامنه کالاهاي اسرائيلي حتي تو كشور ما

    خيلي بيشتر از اينهاست ولي همينش هم غنيمته
    موفق باشيد در اجراي تصميم هاي خوبي که گرفته ايد
    يعني هر کدوم به صلاحتونه

    پاسخ

    سلام. آره کار خيلي سخته ولي نبايد نا اميد شد.

    با سلام و آرزوي توفيق در رسيدن به اهدافتون

    پايدار باشيد

    پاسخ

    سلام. همچنين شما

    پاينده باشين

    پاسخ

    زنده باشيد

    سلام به دوست عزيز ممنون كه بهم سر زدي

    مطلب تو هم قشنگ بود

    بازم پيشم بيا

    قربانت سيما

    پاسخ

    سلام. خواهش مي کنم حتما سر مي زنم.

    سلام ضمن تسليت و تبريك براي همه چي بايد عرض كنم كه لينك شده ايد!!

    متاسفانه من در مراسم توديع و معارفه نبودم ولي براي شما و اكبر صالحي آرزوي موفقيت دارم/ راستي اگه ممكنه بفرمائيد اين حافظ قران كي بوده دلم فكر افتاد!

    مردم ميخواهند نماز باران بخوانند! من هم ميخوانم اما همه ميدانيم كه اولا خدا به دعاي مورچه اي هم رحمت خود را بر بندگانش مي گستراند ثانيا اين تنها براي مدتي قليل خواهد بود زيرا با اين همه گناه زودا كه درهاي رحمتش بسته شود متاسفم براي مسئولين براي همشون برازجون آيا ارزشش اينقدر كمه كه چنين متوليان و مسئوليني داشته باشه؟

    يا حق

    پاسخ

    سلام. همچنين. من هم براي جناب صالحي و شما برادر عزيز آرزوي توفيق روز افزون دارم. امير علي از دوستان شيرازي بودند که خدا رو شکر خطر رفع شد. نماز باران را خواندند باران رحمت الهي هم نازل شد ولي يکروز بيشتر تاب نياورد و رفت چون خدا با کودکي است که...! من که هميشه براي مسئولينمان متأسف بوده ام، هستم و انشاءالله که ديگر نباشم!
    + افشار 

    چطوري محمد جان؟ خبري از ما نميگيري ديگه وقتي شنيدم مقالت پذيرفته شده اينقدر خوشحال شدم و افتخار مي کنم که در محضر شما شاگردي کنم چون باعث افتخار ايران سرفراز شدي مبارکت باشه اين پيروزي بزرگ.

    پاسخ

    سلام مهندس جان. شرمنده کردي شما حق استادي به گردن ما داري و من هيچوقت مشاوره هاي مدبرانه اي که از نخبگاني چون شما گرفته ام فراموش نمي کنم ضمن اينکه هنوز زوده براي قضاوت بايد منتظر نتيجه بنشينيم ببينيم چه پيش خواهد آمد.
    + يك همسنگر 

    درود فرمانده. در جلسه توديع و معارفه اشک در چشمان من و همه بچه ها بازي ميکرد و ميدانم که کار تمام شده است و شما با درايت خود همه را به همکاري با جناب صالحي فرا خوانده ايد با توجه به اينکه ميدانم قطعا در سنگر ديگري به خدمت مشغول خواهيد شد ولي بر خود لازم دانستم از طرف همه بچه ها از تلاش هاي مجدانه و غير قابل تکرار شما در اين چند سال تشکر و قدر داني کنم. فکر نميکنم از بين حدود 500 نفر کمتر يا بيشتر نيرويي که داريم کساني باشند که همچنان ارادتمند به شما باقي نمانده باشند و با فرمان شما حتي به دل آتش هم نزنند. نوشته زير را که حتما از گذشته به خاطر داريد شما را به جان هر کسي که دوست داريد قسمتان مي دهم پاکش نکنيد.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام

    به درخواست تعدادي از پيش کسوتان و بسيجيان فعال پايگاه مقاومت خاتم الانبياء (ص) از جناب آقاي محمد پاي بست تقاضا مي شود در صورت امکان و صلاح ديد شرايط و براي حفظ و پايداري مقاومت خاتم الانبياء (ص) که به دليل نداشتن فرمانده فعلا اکثر فعاليتهاي اين پايگاه به حالت تعليق در آمده و نيروهاي اين پايگاه به دليل نبودن سرپرست فعاليتي ندارند از شما در خواست مي شود اگر امکان اين امر براي شما مقدور است سکان هدايت و فرماندهي پايگاه مقاومت خاتم الانبياء (ص) را در دستان توانگر خود گرفته و به سر و ساماني برسانيد همچنين از زحمات بيشائبه شما در گذشته تشکر به عمل مي آيد و اميد است به حق خداوند متعال در آينده نيز شما را همچون گذشته در کنار خود و يار خود بيابيم. وسلام عليکم و رحمت الله و برکاته

    با سپاس و تشکر فراوان جمعي از بسيجيان پايگاه مقاومت خاتم الانبياء (ص) برازجان

    پاسخ

    سلام همسنگر. شما قسمم دادي که پاک نکنم من هم نمي کنم ولي از چنين اظهار نظرهايي که به بزرگ کردن بيش از اندازه يک شخص شبيه است اصلا خوشم نمياد ضمن اينکه هر چه در اين سال ها انجام شده و مي شود فقط با اراده و خواست و ياري شما عزيزان بوده، شکست ها از آن من و پيروزي ها براي همه دوستان بوده! و من فقط خادم عزيزان بوده و هستم و اگر پيشنهادتان را رد کردم مطمئن باشيد که قادر به همکاري در اين سطح نبودم و برنامه هاي بسيار بزرگي دارم که پيش نيازشان کمتر شدن فعاليتم در اين سطوح است!!! ضمن اينکه من همچنان در کنار شما باقي خواهم ماند و به مانند يک دوست و يک نيرو از دستورات جناب صالحي که از نيروهاي فعال و نظاميان مخلص مي باشد اطاعت خواهم کرد زيرا اطاعت از فرمانده اطاعت از امام است. والسلام
    + محمد ت 

    سلام جيگرکم همه کسم. به گزارش شبكه 3 تلويزيون ملي يونان جيمي استانلوس پيشگوي معروف يوناني كه زلزله بم و سونامي و حملات 11 سپتامبر و دهها واقعه ديگر را از سالها پيشتر از آن بسيار دقيق پيشگويي كرده بود دقايقي قبل از اعدام خود بعنوان آخرين حرف زندگيش گفت: در تاريخ 4/1/1987 (14/10/1365) در كشور ايران پسري بدنيا آمده كه سال 2015 سرنوشت تمام دنيا را تغيير خواهد داد..... تولدت مبارک سوشيانتم. هديه که به دستت رسيد اميدوارم 120 ساله شي.

    پاسخ

    سلام. چون دوستت دارم بهت اخطار مي کنم آخرين باري باشه که اينجوري نظر ميدي ميدوني تو الان داري به اعتقادات خيلي ها توهين ميکني؟ کي ميخواي بزرگ بشي تو؟ ممنونم از تبريکت ولي کمي مراعات کن عزيزم. 120سال هم سن زياديه من تو همين 20تاش موندم! از بابت هديه هم ممنونم راضي به زحمتت نبودم شرمنده کردي منو.
    + سيد داوود 

    سلام حاج آقا جلسه اي که با بچه هاي ح.ز.ب داشتين نتيجه هم داشت؟ منم خوشحال ميشم که باشم تو برنامه هاتون اگه کاري از دستم بربياد دريغ نميکنم.

    پاسخ

    سلام مي بخشيد که بجا نميارم! مگه ميشه جلسه اي نتيجه نداشته باشه؟ ضمن اينکه من از اين جلسه اي که شما ميگيد خبري ندارم و نميدونم کي اين اطلاعات کذب رو به شما داده؟
     <      1   2   3