سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 83
  • کل بازدیدها: 436394
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 91 دی 14 :: 3:18 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

زبانم قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن؛ در این روز سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را از همه دوستانی که مرا شرمنده خود کرده اند، بجا می آورم. البته تنزل قیمت هدایای امسال دوستان از خاطرم نخواهد رفت و در زمان معین به شدت از خجالتتان در خواهم آمد!

www.paybast.ir

این عکس امسال نیست امسال جشن تعطیل اما کادو آزاد!

 

آره راست میگن امروز تولدمه اما چه تلخ که تولد من مصادف شده با تولد اربعین؛ اربعین مردی که در وصفش کلمه ای ندارم که بر زبان جاری کنم. فقط میتونم بگم:

الفبا برای سخن گفتن نیست، برای نوشتن نام توست؛ حسین

قرار بود مثل امروز به دعوت یکی از دوستان عزیزم بریم ترکیه، دوستم یک سفر تجاری داشت و قرار بود با نفوذی که داره هماهنگ کنه منم یک سفر سیاسی با خمیر مایه یک مصاحبه چالشی با یک مسئول عالی رتبه ترکیه ای داشته باشم و صد البته هدف اصلیش سیاحت بمناسبت تولد اینجانب و شاید گشت و گذار و بگو بخند و... روی حس کنجکاوی خبرنگاری و ترغیب به اون مصاحبه و اصرار بیش از حد مهندس قبول کردم پاسپورتم رو هم بهش دادم بعد دیدم تولدم مصادف شده با روز اربعین، دلم بی مقدمه گرفت بهش زنگ زدم گفتم من نیستم و امروز بجای گشت و گذار توی خیابون های استانبول رفتم و زیر خیمه امام حسین (ع) وایسادم و فقط و فقط سینه زناش رو نگاه کردم. سینه نزدم، کاری یا خدمتی نکردم فقط نشستم یه گوشه و دیدم پیر و جوون با هر تیپ و قیافه ای چجوری به عشقبازی می کنن. اولین بار بود توی عمرم بیکار یه گوشه می نشستم و فقط نگاه می کردم و تفکر و اولین بار بود دیدن عزاداری برای آقا اینقدر بهم می چسبید.

همینجا بود که دلم را به مهمانی آسمان بردم و میلاد اربعینش را تنها با یک قطره اشک به انتها رساندم.

باشد که بقاء عمر همه ما، عزت و سربلندی توأم با خدمت باشد . . .




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب