سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 435981
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

سمینار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی پنجشنبه به همت پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان در سالن مرکز فنی و حرفه ای گناوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه در حاشیه این سمینار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سمینار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی به درخواست واحد پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به میزبانی موسسه همیار آوای مهرگان اجرا شد.

معصومه درایی گفت: این سمینار که در نوع خود کم نظیر بود با همکاری فرمانداری، اداره بهزیستی و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گناوه انجام گرفت و در قالب آن نیز از ارگان های دولتی و گروه های مردم نهاد شهرستان و استان دعوت به عمل آمد.

درایی با تقدیر از اعضای پایگاه سلامت روان اجتماعی که در امر برگزاری این سمینار حضور پر رنگی داشتند، بیان داشت: این سمینار یک روزه با میزبانی خوب پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان در سالن اجتماعات فنی حرفه ای با استقبال بیش از 150 نفر برگزار شد.

وی تصریح کرد: شاهین افشارپور مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه به‌عنوان سخنران نخست برنامه به ایراد سخنانی در باب فضای مجازی از بعد روانی پرداخت.

درایی در ادامه خاطرنشان کرد: خانم‌ها زاهدی و  هنرمند از کارشناسان واحد پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این سینمار حضور داشتند و درابتدای برنامه بانو زاهدی سخنانی را در باب اهمیت برگزاری چنین سمیناری عنوان کردند.

وی با اشاره به سخنان این کارشناس واحد پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: وی از فرآیند سه گانه نسلی فضای مجازی یاد کرد و سپس به بررسی و تبیین نقاط قوت، ضعف و آسیب های شبکه های اجتماعی به ویژه آسیب های اجتماعی پرداخت.

درایی بیان کرد: این سمینار بزرگ که از ساعت 9 تا12 و 30 دقیقه به طول انجامید شامل میان برنامه هایی از جمله پخش کلیپی از فعالیت های پایگاه آوای مهرگان بود.

وی متذکر شد: آخرین سخنران این همایش نیز پایبست مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق استان بوشهر بود که سخنانی در مورد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شبکه های مجازی همراه با پخش کلیپ داشت.

رئیس هیئت مدیره پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در این سینمار اظهار داشت: پایگاه آوای مهرگان تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان گناوه با بیش از 4 سال سابقه فعالیت آموزشی و فرهنگی عملکرد درخشانی از خود در حوزه کاری داشته است.

سکینه عربزاده گفت: پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان با حدود 100 عضو که بیش از 20 نفر آن از اعضای فعال پایگاه هستند توانسته در این سال ها خدمات شایانی را در زمینه ارتقا سلامت روان در سطح شهرستان گناوه داشته باشد.

عربزاده بیان داشت: برگزاری اینگونه سمینارها مثل سمینار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی در گناوه می تواند به شناخت بهتر اقشار مختلف به ویژه خانواده ها از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و به ویژه نحوه درست و مناسب استفاده از آنها کمک کند.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب