سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 37
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437165
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 85 اسفند 22 :: 12:54 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

سلام بر حسین (ع) و سلام بر یاران با وفایش، فرا رسیدن اربعین حسینی را به همه شما شیفتگان عشق و شهادت تسلیت عرض می نمایم.

عاشورا تکرار می شد، اما این بار امام حسین غریب و تنها نبود، خمینی بود، یاران خمینی هم بودند. همین جا بود که عاشورا تکرار می شد. اما این بار دیگر حسین به شهادت نمی رسید. بسیجیها بودند، فدائیان امام، گردان گردان، لشگر لشگر، آغاسی و ملاقلی پور هم بودند، باقی شهیدان را از قلم نیندازیم، تو بگو، هر جا که هستی، هر شهیدی که می بینی نام ببر و به فرزندانت بگو که چهره او را به خاطر بسپارند تا علم خمینی بر زمین نماند. علم خمینی بر زمین نمی ماند؛ مگر ما مرده ایم؟

عروج کارگردان عرصه دفاع مقدس و شهید سفر به چزابه را به همه هنرمندان تسلیت عرض می کنم. جالب است بدانید این روزها خیلی گرفتاری دارم ولی شب ها تا دیر وقت بیدارم گاهی فیلم نگاه می کنم، جالب تر اینکه دو شب پیش فیلم تکان دهنده بنام پدر اثر ابراهیم حاتمی کیا و دشب فیلم زیبای میم مثل مادر اثر زنده یاد رسول ملاقلی پور را دیدم و حال هوای عجیبی پیدا کردم. دیدن این دو فیلم تأثیر زیادی روی من گذاشت و بدجوری رفتم توی فکر، ولی هنوز تو گیجی دست و پا می زنم. فیلم اخراجی ها اثر مسعود ده نمکی هم که روی پرده سینما رفته و تو این مدت کم همه دست به دهن موندن که آقا مسعود چکار کرده که وضع فروش فیلم اینقدر عالیه، خوش بحال تهیه کننده فیلم. خیلی دوست دارم هر چه زودتر این فیلم رو هم ببینم.

پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه شما عزیزان در پناه ایزد منان موفق و مؤید باشید.

 




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب