سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 53
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437797
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 86 فروردین 17 :: 12:26 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

بنام حضرت دوست و سلامی چو بوی خوش آشنایی. ابتدا فرارسیدن سال 1386 سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی را به همه مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که سالی پر از نشاط و سلامتی داشته باشید. جا دارد عرض تبریک داشته باشم به مناسبت دو عید بزرگ یعنی موالید مسعود پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) و همچنین هفته وحدت که خواستار وحدت و همدلی هر چه بیشتر مسلمانان جهان در برابر مظالم است. فراموش نکنیم که در سال 1385 کشور عزیزمان در زمینه های مختلف علمی، نظامی، سیاسی و غیره به موفقیت های چشمگیری دست یافت ولی امسال هم به فضل الهی همانگونه و حتی بهتر از سال قبل به پیش خواهیم رفت. همانطور که می دانید این روزها ابتکار جمهوری اسلامی در مقابل انگلیس در صدر اخبار رسانه های جهان قرار دارد. 15 نظامی انگلیسی وارد خاک پاک ایران زمین شدند، دلاورمردان سپاه اسلام آنها را بازداشت کردند و تمام دنیا در فکر تبادل و بده بستان و از این جور چیزها بودند که در نشست خبری رئیس جمهور با خبرنگاران آقای احمدی نژاد اعلام کرد: ما این 15 نظامی را آزاد می کنیم، این هدیه ملت ایران است به مردم انگلیس به مناسبت هفته وحدت. تمام دنیا از این ابتکار جدید ایران خشکشان زد و هنوز در گیجی بسر می برد. ایران اسلامی از طرفی اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید و از طرف دیگر نشان داد که طرفدار انسان دوستی و رعفت و مهربانی است. امیدوارم در سال جدید دولتمردان جمهوری اسلامی ایران استوار و سربلند به راحشان ادامه دهند زیرا مردم پشتیبان آنها هستند و از هیچ قدرتی نمی ترسند.

وقتی بهار می آید همه چیز تازه می شود: گلها، درختان، خانه ها، مغازه ها، اداره ها، شهرها و ... و حتی انسانها. انسانها دوست دارند با شروع بهار زندگی زمستانی خود را بهاری کنند و متفاوت با گذشته در سال جدید قدم بردارند. خوب این قائده گویا شامل این بنده حقیر هم شده. وقتی سال تحویل شد با خودم گفتم بهتر است من هم در این سال تغییری در روش و زندگی خود بوجود بیاورم که با بقیه مردم یک تفاوتی داشته باشد اما به نتیجه ای نرسیدم. تعطیلات با گرفتاری آغاز شد، من هم مثل بقیه مردم به مسافرت رفتم، جای همه خالی، به جزیره زیبای قشم سفری خانوادگی داشتیم که برای من تازگی داشت ولی این نشد تغییری که با دیگران متفاوت باشد، پس تا اینجا تغییری مشاهده نشد. پس از سفر به فکر برنامه های ویژه استقبال از مسافرین نوروزی افتادم که این هم تکراری بود. بعد از تعطیلات در پیچ و خم کارهای اداری گم شدم که این هم تازگی نداشت. ولی اخیرا متوجه آن تغییر ویژه شدم که در سال قبل من و امثال من (ما) را نیروی خودسر می نامیدند ولی امسال (ما) را به عنوان عنصر نامطلوب ارتقای درجه داده اند که جای بسی خوشحالیست.

امیدوارم که شما هم یک قدری متفاوت تر از سال قبل به سوی قله های پیشرفت و سعادت بحرکت در آیید ولی نه این گونه. انشاء الله




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب