سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 44
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437788
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 86 اردیبهشت 2 :: 3:1 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام. حتما تعجب می کنید از اینکه اینبار زود برگشتم. خوب دیگه کارهای من غیر قابل پیش بینی هستند، مخصوصا امسال که قصد دارم بصورت نامنظم حرکت کنم. درسته که نظم پایه و اساس انجام هر کاریست ولی گاهی اوقات حرکات ناهماهنگ، نامنظم و در واقع ضربتی نشان از تحول در نظام فکری و عملی یک مجموعه یا یک شخص دارد. این عنصر نامطلوب هم برای ایجاد تغییر در سال 86 تصمیم به حرکت ضربدری و غیر قابل کنترل گرفته است و از این جور چرت و پرت ها. در مورد پست قبلی جهت بر طرف کردن بعضی شبهات باید عرض شود که حاج سعید و همراهان از سوی جمعی از برادران بسیجی پایگاه مقاومت ثامن الائمه (ع) دعوت شده بودند و در این برنامه برخلاف قبل که دستی در مدیریت مراسمات داشتم دخالتی نکردم تا نخود هر آش نباشم و خیلی دوست دارم که دوستان همیشه از این کارها بکنند تا بعضی ها فکر نکنند تفکرات حاجی و همفکرانش فقط با ما سازگار است، نه، بلکه امروزه در تمام دانشگاه های کشور سخن این عزیزان خریدار دارد. در مورد فیلم اخراجی ها و فروش فوق العاده این فیلم هم بدانید که بعضی ها فکر کردند که با کپی و سودجویی می توانند به فیلم ضربه بزنند ولی آقا مسعود مثل یک کارگردانی که چهل سال در حال ساخت این گونه فیلم هاست با یک پاتک بموقع اعلام کرد بابا اینی که شما دیدید کل فیلم نبود، مقدمش بود. آره، خلاصه جونم بگه براتون فیلم اصلی 140 دقیقه است که سینماها فقط 100 دقیقه آن را نمایش می دهند در حالی که جالب است بدانید نسخه دی وی دی آن 140 دقیقه دیگر بعنوان پشت صحنه فیلم دارد که حتما دیدنی خواهد بود. فراموش کرده بودم بگم ما بدنبال دعوت از مسعود ده نمکی عزیز برای یک برنامه نقد و بررسی فیلم اخراجی ها هستیم.

یک اس ام اس (فارسی را پاس بدارید) می بخشید پیام کوتاه جالب برام اومده که ترجیح می دم بدون مقدمه و بدون اظهار نظر اضافی بزارمش توی وبلاگ و شما نظر خودتون رو دربارش بیان کنید. ضمنا من هیچ نظری ندارم!:

دو هفته اقامت در بهترین هتل ایران، دیدار خصوصی با دکتر احمدی نژاد، صبحانه کره محلی و عسل سبلان، ناهار آبگوشت بزباش، شام کباب بناب، حضور درتمام بخشهای خبری دنیا، یک دست کت و شلوار هاکوپیان، بلیط پرواز مستقیم به لندن، به اضافه دهها جایزه دیگر ... کافی است یکبار به آبهای ایران تجاوز کنید.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب