مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

• کل بازدیدها: 437792
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 86 خرداد 15 :: 3:26 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

با سلام و درود، هجدهمین سالگرد رحلت جانگداز و ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به همه نیکان جهان تسلیت عرض می نمایم. امروزه سربازان گمنام خمینی کبیر با پیشانی بند سپاهیان محمد، تحت فرماندهی نائب بر حقش امام خامنه ای آماده اند تا ندای روح الله آن مرد آسمانی را به جهانیان برسانند و انقلاب اسلامی را به تمام نقاط این کره خاکی صادر کنند. آری سپاهیان خمینی امروزه با تشکیل گردان های استشهادی در صدد آن هستند تا یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی را زنده نگه دارند و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند چرا که نهضت پیر جماران، نهضتی حسینی بود و موجب بیداری دنیا از خواب غفلت شد. براستی خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاوید و همیشه زنده است و مردیست برای تمام نسل ها، چرا که اگر این چنین نبود اکنون آوازه این ابر مرد تاربخ ساز در دنیا طنین انداز نمی شد و مردم عدالتخواه جهان یکی پس از دیگری با سرمشق قرار دادن انقلاب اسلامی ایران به آزادیخواهی برنمی خواستند.

ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) قرار است مراسمی با سخنرانی حاج آقا رستگار و مداحی اسلام میرزائی در مسجد امام رضا (ع) صورت پذیرد که دوستان ما در هیئت عشاق الحسین (ع) برازجان بدنبال برگزاری آن می باشند.

در روزهای گذشته کار بخصوصی نداشتم فقط لازم به ذکر است عنوان کنم مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخی با حضور سردار ذوالنور معاونت حوزه نمایندگی نمسا در جمع بسیجیان شهر انجام شد که وظیفه حفاظت و حراست مراسم به اینجانب محول شد و با یاری دوستان به خوبی از عهده آن بر آمدیم. ضمنا شب رحلت، بعد از شرکت در زیارت عاشورای گلزار شهدای گمنام، بعضی از دوستان اصرار کردند که بهتر است جهت زیارت شاه چراغ (ع) به شیراز برویم زیرا فردا تعطیل است و ما هم بیکار. در ابتدا من مخالفت کردم ولی پس از درخواست جناب مهندس استادزاده (مسئول واحد زیباسازی شهرداری و داور لیگ برتر ایران) پذیرفتم و ساعت 1 شب راهی شدیم. صبحانه را در دشت ارژن خوردیم و به طرف شیراز حرکت کردیم، پس از زیارت بدون فوت وقت برای اقدام به برگشت کردیم. خلاصه من کلا پشت فرمان ماشین بودم و چیزی بنام خواب را حتی در ذهنم نمی پرروراندم تا اینکه ساعت 3 بعد از ظهر رسیدیم برازجان و با اجازه 3 ساعت خواب شیرین دوای درد این فلک زده شد. می خواستم این داستان را برایتان تعریف کنم تا بدانید من در تعطیلات و استراحتم نیز باید زجر بکشم. ولی خستگی این سفر به زیارتش می ارزید، البته یک دوست جدید هم پیدا کردم.