سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437787
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 86 خرداد 25 :: 3:27 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

بنام خدای یاس ها

آجرک الله یا صاحب الزمان .::. حمله تروریستی و جسارت مجدد به حرمین عسکریین (ع) را به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان، صاحب العصر و الزمان، حضرت مهدی روحی له الفداه و نائب بر حقش، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و به شما دوستان عزیز تسلیت عرض می نمایم. گل را می توان پر پر کرد ولی بوی عطرش را نمی توان پنهان کرد، یا زهرا. ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه، چند روز پیش شنیدم طبق فتوای برخی مراجع، امسال هیئت های عزاداری باید از همه توان خود استفاده کنند تا با راه اندازی دسته های سینه زنی و زنجیر زنی، مردم را به خیابانها کشانده و این مصیبت بزرگ را به سوگ بنشینند. در همین زمینه جلسه ای در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که طی آن مقرر گردید من هم به همراهی جمعی از دوستان در راه اندازی یک ایستگاه صلواتی در مسیر عزاداران فاطمی نقشی داشته باشم که امیدوارم مورد قبول حضرت واقع شود.

این روزها در حال و هوایی دیگرم، زیرا ناخواسته اتفاق و حادثه ای در شرف وقوع است که من از آن دوری می کنم. حادثه ای که باید واقع شود تا عزیزی از بند گرفتاری ها آزاد شود و به زندگی روزمره خود بپردازد ولی آینده ای سخت در انتظار است، در انتظار کی؟ در انتظار من. امیدوارم که این مشکل هر چه زودتر حل شود وگرنه... به هر حال منتظر باشید تا این خبر را در آینده ای نه چندان دور به عرض برسانم.

اما خبرهای جالب: اگر به یاد داشته باشید مدیر سایت یاس نیوز در مطلبی کاملا کذب خبر از اختلاس 80میلیارد تومانی شهردار وقت برازجان (پدر بنده) داده بود که پس از گذشت زمان آنها هیچ مدرکی دال بر اختلاس 1ریالی هم یافت نکردند و دست از پا درازتر برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر خود مجبور به پاک کردن خبر فوق شدند. همان آقایان امروز جلسات هفتگی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان به محوریت پدر اینجانب را که کاری مداوم است، در بوق کرده اند و خبر از کاندیداتوری یکی از اعضاء می دهند. ضمن اینکه اطلاعی از صحت این خبر ندارم می گویم: مگر اشکالی دارد؟ از آقای سید ... که معلوم نیست تأیید صلاحیت شود یا نه که بهتر است. از سوی دیگر سایت سوک نیز این روزها به نقل از یک اصولگرای بی مغز مطالبی می نویسد که خنده دار است. مثلا قصد تضعیف حاج عباس پای بست (آقای پدر) را دارند، غافل از اینکه برای بعضی از منافقین زمان، آب گل آلود می سازند تا در نزاع میان اصولگرایان یک اصلاح طلب راهی مجلس شود. نقشه حساب شده است ولی حرکت تکراری. یا مثلا در خبر دیگری عنوان کرده اند که پای بست دیروز برای رایزنی جهت شرکت افراشته (استاندار) در انتخابات مجلس به دشتی و تنگستان رفته است که واقعا پی بردم که خداوند دشمنان ما را از احمق ترین انسان ها قرار داده است زیرا پای بست اصلا مسافرتی نرفته.

و اما شاید (بمب خبری آقایان):...

ایشان فرموده اند که در جلسه ای آقای غریب زاده عضو شورای شهر برازجان حمایت خود را از حجت الاسلام رستگار (نماینده ولی فقیه در سپاه استان) برای شرکت در انتخابات اعلام کرده است. اول تا یادم نرفته عرض کنم همه این مطالب را در سایت هایشان جواب گفته ام ولی بعد از شنیدن این خبر فورا بصورت حضوری نزد آقای غریب زاده رفتم و ایشان پس از ده دقیقه خنده جواب دادند که من آن شب دعوت سه کاندید دیگر هم بوده ام و اصلا حالا که اینطوری شد و اینها به رأی من نیاز دارند شاید من هم در وقت اضافه وارد گود انتخابات شدم. از او پرسیدم شاید یا حتما؟ گفت: قطعا. پرسیدم بصورت مستقل؟ گفت: نه بنام اصلاح طلبان اصولگرا!!!!

 آقایان رسانه و مطبوعات پس نام مصیب غریب زاده را هم به لیست احتمالی خود اضافه کنید. اما بسیار خوشحالم از اینکه جوابم در مورد این خبر که در سایت سوک وجود دارد کاملا درست و منطقی از آب در آمد. بله یه کمی به خودم امیدوار شدم. اصلا حالا که هر کی به هرکیه شاید منم کاندید شدم خدا رو چه دیدی شاید شرط سن و سال برداشته شد و تأیید شدم و رأی هم آوردم. ولی اول باید تمام مراسمات فاتحه استان را غربال کنم که از قافله عقب نیفتم. برنامه های انتخاباتیم را هم در پست های آینده به اطلاع عموم می رسانم. ولی شاید به نفع یکی از آقایان که کمترین رأی را دارد کنار رفتم تا بنده خدا 4 سال خوش باشد. شاید هم حرف های خودم را تکذیب کردم، مگر اشکالی دارد؟ من هم مثل دیگران. به امید آینده ای روشن.

سخن آخر: مراسمات فاطمیه و اعتراض به اشغالگران را فراموش نکنیم. اگر می خواهیم این چنین کنیم پس یهتر است این گونه باشیم: همه با هم سکوت می کنیم! مبادا حرفی بزنیم فراتر از بیانیه ها و محکوم کردن های روتین و به کسی بربخورد! ما که آستانه تحمل بی غیرتی مان سیر صعودی دارد! دیگر چه باک اگر دیواری در مسجدالاقصی یا سامرا و ... فرو می ریزد یا کودکی شاهد قتل عام عزیزانش می شود یا ... آری همه با هم سکوت ... یادش به خیر آن که فریاد می زد: سکوت هر مسلمان؛ خیانت است به قرآن. =یا حق=




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب