سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 59
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437803
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 86 تیر 17 :: 1:54 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

به نام تنها پناه آشفتگان دیار سرنوشت تقدیم به تو که هنوز هم تکه­ای از آسمان در چشمانت، جرعه­ای از دریا در دستانت و تجسمی زیبا از خاطره ایثار گل­های سرخ در معبد ارغوانی دلت به یادگار مانده است. نخستین چکه ناودان بلند یک احساس را در قالب کلامی از جنس تنفس باغچه­های معصوم یاس به روی حجم سپید یک دفتر می­ریزم وآن را با لهجه همه پروانه­ صفت­های این گیتی بی­انتها به آستان نیلوفری دل زلالت هدیه می­کنم. در پناه خالق نیلوفرها مهربان و شکیبا بمانی ای مادر و چه زیبا گفته اند که بهشت زیر پای مادران است.

فاطمه بنیانگذار مذهب است = فاطمه آموزگار زینب است

نام زهرا خود حدیث برتر است = نام او از اسم اعظم برتر است

نام زهرا مایه احساس بود = نام او ذکر لب عباس بود

هیچگاه نتوانستم زمان مشخصی برای بروز رسانی مطالبم یافت کنم، گاهی آنقدر زیاد می نویسم که خودم شرمنده می شوم و گاهی نیز آنقدر فاصله میان نوشته هایم می افتد که باز هم خجالت زده می شوم و فقط می توانم بگویم دوستان عزیز عذرخواهی چندین و چند باره مرا بپذیرید. روزمرگی ها حساب و کتاب را از دست انسان خارج می کنند و اینگونه باعث شرمندگی این حقیر می شوند. در روزهای گذشته حوادث و رویدادهای تلخ و شیرینی بر من گذشت که فرصت پرداختن به آن نشد ولی چند شب پیش یکی از دوستان با من تماس گرفت و اطلاع داد که برنامه ای تحت عنوان گرگها به مجری گری و گردانندگی دکتر محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است، من هم سریع تلویزیون را روشن کردم و انصافأ چیزهای زیادی از این میتینگ یاد گرفتم. برنامه درباره منافقین بود و جالب است بدانید چند شب قبل از آن در محفلی نشسته بودم که بحث بر سر اعتقادات سازمان مجاهدین بود و طرفین با اطلاعاتی که داشتند نظرات خود را بیان می کردند که در نتیجه این مباحث باعث این شد که من به نقطه گنگی درمورد مذهبی بودن این موجودات دو پا برسم که چرا و چراهای زیادی در زهنم نقش بست. آن شب با دیدن برنامه گرگها پاسخ سؤالاتم را گرفتم و حال آرزو می کنم ای کاش زودتر به چنین اطلاعاتی دست پیدا می کردم تا در آن جمع من هم حرفی برای گفتن داشته باشم ولی از قدیم گفته اند ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. فقط یک قسمت از این برنامه مرا خیلی تکان داد و آن هم زیارتنامه ای بود که خوانده شد و مسعود و مریم ملعون را در صف انبیاء و پیامبران قرار داده بودند. خدایا ما را ببخش. به هر جال جای برنامه های اینچنینی در رسانه ملی خالی بود واگرنه چگونه من جوان نسل سومی به حقیقت امر آنچه در آن دوران گذشته است دست یابم در صورتی که اندیشمندان و پیشکسوتان ما سکوت اختیار کرده اند. پس از دیدن این برنامه زیبا پیام تقدیر و تشکری برای دکتر کوشکی ارسال کردم که امیدوارم خوششان آمده باشد.

حضور دکتر احمدی نژاد و چاوز در استان بوشهر از مهمترین اخبار این روزهای این استان به شمار می آید که این دو رئیس جمهور از پارس جنوبی بازدید کردند و آقای احمدی نژاد هم سد رئیس علی دلواری در دشتستان بزرگ را افتتاح نمود و موجب خوشحالی مردم این مرز و بوم شد اما نمی دانم چرا با افتتاح این سد سه روز آب شهر ما قطع بود!

در حرکتی ناگهانی و شاید ... چند روزی بیرون از شهر، دور از هیاهو و سر و صدا و خبر و جنجال بودم که واقعأ در روحیه ام تأثیر گذاشت. مطمئنأ اگر مجالی باشد دوباره این کار را تکرار می کنم، در دل صحرا آن هم بتنهائی و بدور از علوم و فنون و پیشرفتهای بشری می شود آسوده زیست و آسوده اندیشید.

مجددأ میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) را بر عاشقان ولایت تبریک عرض می کنم. صلوات.


موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب