سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 48
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437792
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
شنبه 86 مهر 7 :: 2:12 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

شهید سید مرتضی آوینی: چه جنگ باشد و چه نباشد، راه من و تو از کربلا می‎گذرد. باب جهاد اصغر بسته شد، باب جهاد اکبر که بسته نیست!

یک بار دیگر هفته دفاع مقدس آمد و رفت حالا باید بنشینیم و بیاندیشیم به این که: آیا توانستیم حق مطلب را ادا کنیم یا خیر؟ پاسخ و مقایسه با خودتان ولی حداقل این را می دانم که خودم در این هفته چیز زیادی ندیدم و جوابم خیر مطلق است. بیشتر گلایه ام از صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که در این مسئله کار هم کرد ولی باز هم جای فعالیت بیشتر داشت چون ما هر چه داریم از آن دوران و رشادتهای مردان و زنانش داریم. ولی... .

مسابقات جام رمضان در رده امید هم تمام شد و تیم ما به مقامی بهتر از سومی دست نیافت که جا دارد در همین جا تشکر ویژه ای از تمام بازیکنان و مربیان تیم داشته باشم و آرزوی موفقیت در دوره های بعدی کمترین کاریست که از دست من بر می آید. اگر خدا بخواهد در حال پیگیری راه اندازی یک دوره مسابقات فوتبال در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هستم که در این زمینه به همکاری دوستان در زمینه مدیریت مسابقات نیاز دارم.

خبر بعدی در مورد افطاری 3000نفری که هر سال بوسیله پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) برازجان در امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می شود و امید است که امسال هم با یاری همه مردم در زمینه برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم موفق باشیم ولی امسال اگر بشود دیگر مسئولیت ستاد برگزاری را قبول نمی کنم و فقط بعنوان یک خادم فعالیت خواهم کرد، امیدوارم که بتوانم خدمتگذار خوبی برای ذائرین و روزه داران عزیز باشم.

تا یادم نرفته بگویم شاید گرفتار مراسمات شب های قدر شدم و نتوانستم در باقیمانده ماه مبارک رمضان وبلاگم را آپ کنم پس شهادت حضرت امام علی (ع) را نیز به همه شیعیان جهان تسلیت عرض می نمایم.

ضمناً خیلی خوشحال می شوم نظرات سازنده شما در زمینه روند جدیدی که درباره طراحی های وبلاگ شروع کرده ام یاری گر من باشد زیرا اگر یادتان باشد به دلیل انتقاد بجای بعضی از شما خوانندگان در زمینه عدم استفاده از تصویر تصمیم گرفته ام از این پس بمناسبت های مختلف کارهای این چنینی را جهت شادابی محیط وب بکار ببرم.

خدایا رمضانی دیگر آمد و مهدی (عج) نیامد آمدنش را با تمام وجود بر سر بلندترین کوه ها و مناره ها فریاد می زنیم و منتظر مدینه فاضله ای هستیم که با دستان پر مهر و محبت حضرت حجت (عج) بنا نهاده خواهد شد. انشاءالله




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب