سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 48
  • کل بازدیدها: 437041
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 86 مهر 23 :: 5:47 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

بر سر خانه تو تنها کفر نعمت می کنیم، سفره ات را جمع کن ای عشق مهمانی بس است.

با سلام و درود فراوان خدمت همه دوستان و خوانندگان عزیز، نتوانستم به موقع جهت تبریک عید خدمتتان برسم ولی فکر می کنم هنوز دیر نشده زیرا عید فطر روز تولد خوبی ها و فضیلت ها، جلوه دادن و به بار نشستن خوبی ها و از شهد شیرین عشق نوشیدن است، به امید اینکه همه ایام زندگیمان عید فطر باشد.

نتیجه شهرآورد قرمز و آبی پایتخت هم که مساوی شد و فکر نمی کنم با این اوصاف کدام پرسپولیس؟ کدام استقلال؟ آقا مسعود تعبیر شده باشه ولی از اونجائی که خیلی از دوستان ما عاشق خون و خونریزی و از این جور چیزها هستند من هم کمی تا اندکی به تبعیت از اونها قرمزته هستم! البته آبی ها برای بازی بعدی برنامه ریزی نکنند چون حادثه خبر نمی کند و امکان دارد یک 6تائی دیگه تو پروندشون ثبت بشه. آقا عصبانی نشو من شوخی کردم می خواستم شما رو امتحان کنم!.!

مدتی است شاهد حرکات رو به جلوی خوبی در عرصه تلویزیونی و سینمائی کشورمان هستیم. بعنوان مثال چهل سرباز از آثار زیبای جناب نوری زاد و دوستان خوبمان در مرکز شهید آوینی که درباب شاهنامه ساخته شده و بشکل جدیدی سعی در برقراری ارتباط میان عصر فردوسی با زمان حال و آینده این مرز و بوم البته با فرهنگ دینی و اسلامیمان دارد، و با توجه به انتقاداتی که به هر کاری وارد می شود خیلی از سوالات و ابهاماتی که به شخصیت فردوسی وارد شده است را پاسخ می دهد. ضمن تشکر از دست اندر کاران این اثر تلویزیونی جا دارد تقدیر ویژه ای هم داشته باشم از نادر طالب زاده کارگردان پرتلاش فیلم تازه اکران شده عیسی مسیح (ع)، اما متأسفانه هنوز موفق نشده ام این کار را ببینم ولی 2 شب پیش تحلیل آقا نادر را در مورد این اثر زیبا که می تواند فتح بابی باشد در ساخت چنین مجموعه هائی شنیدم و بدجوری به دلم نشست.

راستی شنیده می شود که من دانشگاه آزاد نرفتم چون فکر می کنم گزینه هائی بهتر از مهندسی فیزیک برایم وجود دارد. فکر کنم قبلاً هم گفته باشم که من دانشگاه را برای مدرکش نمی خواهم و هنوز باید درباره رشته تحصیلیم فکر کنم و بتوانم خودم را راضی کنم که مثلاً فلان رشته فعلاً مناسب جال و روزم است پس عجله ای نیست. آخه من کمی با خودم مشکل دارم(جدی نگیرید). اما برای اینکه نگویند فلانی که اینقدر دم از محرک بودن می زند هنوز به فکر درس و مشقش نیست گفتم فعلاً همین دانشگاه علوم و حدیث فارس خودمون رو برم بهتره. کلاس های دانشکده شروع شده و توی همین هفته اول فکر می کنم رابطه خوبی با درس کلام و عقائد برقرار کرده باشم چون این مبحث ساخته شده برای تبیین و اثبات اعتقادات دینی و پاسخ گوئی به شبهات و اعتراضات مخالفین، و خیلی هم به کار من کمک می کند. حتماً می پرسید چرا کمک؟ آخه جدیداً سلسله تحقیقات این آدم فضول (شرمنده نفرمائید) سر از دنیای مسیجیت در آورده و قرار است اناجیل دست کاری شده حضرات را مورد نقد قرار دهد. در همین راستا افتخار دارم اعلام کنم از همین امروز تحقیق و تفحص جدید من در این حوزه با بررسی انجیل شاید کامل، پر محتوا و فراموش شده برنابا آغاز شده و سعی دارم در ادامه کار از تجربیات ارزنده جناب طالب زاده عزیز هم استفاده کنم. شاید بپرسید چرا برنابا؟ چون در این انجیل مصائب و معجزات زیادی آمده است و از همه مهمتر اشارات بسیار زیبائی از آمدن پیامبر موعود در آن شده که در اناجیل مورد معمول جوامع مسیحی حذف شده اند. دوستان عزیز هم اگر کمکی در این راستا از دستشان بر می آید خوشحال می شوم از همکاری فکریشان استفاده کنم.

نه در حالت بمان، نه در جایت بمان! همواره روحی مهاجر باش به سوی مبدأ، به سوی مقصد به سوی آنجا که می توانی انسان باشی.

در پایان مجدداً این عید بزرگ را به شما عزیزان تبریک عرض می کنم و به امید رمضانی دیگر. چرا که رمضان دعوتی است به بازیافتن خود گمشده. ندائی است برای توجه به خدای فراموش شده. و عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است. درود بر فطر فطرت، سلام بر فطر ذکر و نیایش تا ... رمضانی دیگر ... و شب قدر و روزهای روزه ای دیگر. که زنده باشد و رخت به عالمی دیگر کشیده باشد، خدا بهتر می داند. یا حق




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب