سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 48
  • کل بازدیدها: 437029
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 86 آذر 5 :: 4:10 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام بر دوستان و همراهان اینترنتی، سلام بر بازدیدکنندگان محترم، سلام بر همه منتقدین عزیز، جا دارد در این ایام مقدس سلام مخصوصی هم دشته باشم به سربازان خمینی، بله سلام بر بسیجیانی که تا آخر بسیجی می مانند.
فرشتگان ندا می دهند: همرزمان ابراهیم، همراهان موسی، همدستان عیسی، همکیشان محمد، همسنگران علی، همفکران حسین، همگامان خمینی و بسیجیان خامنه ای، روزتان مبارک.

دوستان عزیز از این که مدتی نبودم، نیستم و نخواهم بود واقعا عذر می خواهم. همانطور که قبلا هم گفتم به یکباره قصد رفتن به دانشگاه کردم و بالاخره به ایذه آمدم و به خیل عظیم دانشجویان این مرز و بوم پیوستم ولی متأسفانه اینجایی که هستم به تلفن دسترسی ندارم که بتوانم از طریق آن به اینترنت متصل شوم. خلاصه شاید از آپ هایم مدت ها بگذرد و قدیمی شوند ولی سعی می کنم از کوچکترین فرصتی برای آمدن به دنیای مجازی استفاده کنم. پس مرا هم فراموش نکنید.

خدایا، جندالله را که با سوگند به ثارالله در لشکر روح الله برای شکست عدولله و استقرار حزب الله زمینه ساز حکومت جهانی بقیه لله است، حمایت کن.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب