سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 31
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437847
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 87 اردیبهشت 31 :: 2:55 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

پرسپولیس قهرمان میشه            خدا می دونه که حقشه

...

سلام. با عرض تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، قهرمانی پرطرفدارترین تیم ایرانی در رقابتهای لیگ برتر باعث شادی و سرور بسیاری از فوتبال دوستان شد. بدون شک این رؤیایی ترین قهرمانی سرخپوشان بود. بله پرسپولیس امروز ثابت کرد بزرگترین تیم آسیاست. این پیروزی بزرگ را به همه دوستداران پرسپولیس تبریک می گویم و به کوری چشم بدخواهان برای این تیم بزرگ در میدان های آسیایی و حتی جهانی آرزوی موفقیت می کنم. از جمله اتفاقات دیگر ورزشی کشور می شود به انتخاب حمید سوریان بعنوان قهرمان قهرمانان سال 86 اشاره کرد ولی خیلی برایم عجیب بود که چگونه علی دایی که یکی از بازیکنان مورد علاقه من نیز بوده بعنوان بهترین مربی سال برگزیده شده و حتی چگونه جناب ساکت که در برنامه نود با کمال بی شرمی و ... به همه تماشاگران پرسپولیس و حتی همه جامعه داوری کشور توهین می کنند به عنوان مدیر نمونه ورزشی کشور انتخاب می شوند!؟! یعنی این ها لابی نبودند و 7 دقیقه وقت اضافه بازی پرسپولیس سپاهان که بحق گرفته شد لابی بود؟ ورزش این مملکت کی می خواهد راه را از بیراهه پیدا کند؟ در گزارشی که بعد از بازی از بازیکنان سپاهان تهیه شده بود یکی از نفرات تیم هر چه لایق خودش بود به تیم پیروزی و تماشاگران بیشمارش نسبت داد که اگر من هم بخواهم مثل ایشان از روی احساسات حرف بزنم باید بگویم این آقا بی شعورترین ورزشکار این کشور هستند! ولی نباید عجولانه تصمیم گرفت. به هر حال پرسپولیس به آن چیزی که حقش بود رسید، با اینکه روم تو ایتالیا قهرمان نشد ولی پرسپولیس جای خالیش رو پر می کنه. همین.

راستی امسال هم مانند سالهای گذشته به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رفتم و بسیار خوشحالم که در کشور ما هر ساله چنین مجموعه عظیمی کنار هم جمع می شوند و به تبادل فرهنگ مشغولند! و الحق نسبت به سنوات گذشته پیشرفت های چشمگیری مشاهده می شد ولی من از ته دل و با تمام وجودم می گویم که برای همه مسئولین و متولیان فرهنگی کشور عزیزم ایران متأسفم که مصلا را هم به خانه فساد تبدیل کردند و ... .

در پایان جا دارد اعلام کنم که سومین هفته نامه شهرستان دشتستان بزرگ با نام آوای توج وارد عرصه مطبوعات شد و امیدوارم که گردانندگان محترم این نشریه در کارشان موفق باشند و همچنین ایشان بیشتر و بهتر از دو هفته نامه دیگر به وظایف خود عمل کنند. در خبری به نقل از خلیج فارس هم گفته بودند که سایت یاس نیوز فیلتر اندر فیلتر شد! در این باره قبلا نظر داده ام فقط این را می گویم که ترفند یاس نیوز1 هم جواب نداد اگر تا یاس نیوز1000 هم بروند سرنوشتشان همین است چون دوستان عزیز ما، فیلتر خدایی هستند.!.

والسلام




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب