سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 33
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437849
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 87 خرداد 1 :: 8:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

زهرای مرضیه (سلام الله علیها) زهره ای است درخشنده و پرتلالو در آسمان کمال، معرفت، درایت و حقیقت و جلوه ای است از باروری اندیشه والای انسانی در مقام الوهیت، و فرزند خلفش خمینی کبیر نیز سطری است نگاشته شده از کتاب وجود مبارکش. از این روست که می توان گفت بحق یکی از راه های شناخت فاطمه زهرا (س) در عصر ما، تعمق و تفحص در ابعاد مختلف وجودی امام راحل (ره) می باشد، چون امام کسی است که قطره ای از جام والای معرفت زهرا (س) را نوشیده و جلوه ای از وجود حضرتش بر او تابیده و شمه ای از ملکات آن وجود ملکوتی بر لباس هستی اش نشسته است. و همینجاست که پیر و جوان این مرز و بوم در دفاع از کیان خود، به فرمان رهبر خود لبیک گفته و با شعار یا زهرا (س) به نبرد حق علیه باطل می شتابند در حالی که بر لباس های خاکی شان حک شده (می روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم).

در ایام شهادت سوزناک زهرای اطهر (س) آموزگار تعالی و تکامل انسان ها بالاخص زنان مسلمان، و در ایام رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در روزهایی که به فتح خرمشهر عزیزمان توسط رزمندگان اسلام تعلق دارد و همچنین در روزهایی که یادآور قیام خونین 15 خرداد است، قرار گرفته ایم. در عصری که نیازمند قاعده مند ساختن نوع و میزان مشارکت زنان مسلمان در عرصه های سیاسی و اجتماعی هستیم بهره گیری از زندگی فاطمه زهرا (س) و نقش آن بزرگوار در تکوین تاریخ و بازخوانی اندیشه های امام بزرگوارمان دریچه ای است به سوی تاریکخانه شبهات عارضه بر جواز مشارکت سیاسی اجتماعی زنان و کشف نسبت میان نیاز امروز وقفه امروز؛ چرا که پایبنده به وقفه دینی، طریقت و شریعتی است برای دستیابی به هدف حقیقی خلقت آدمی یعنی کمال انسان.

خواندن شعر زیبای موشک انداز با عنوان (دوم خرداد بود... سوم خرداد بود...) نیز خالی از لطف نیست.

در پایان شهادت حضرت زهرا (س) را به همه دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض می نمایم.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب