سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437848
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 87 تیر 10 :: 12:43 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

سیاست ایده آل ما سیاست علویست سیـــــاستی کـــه نه بر تـــن ها کــه بـــــر دل هــــا حکم میــــــراند در این سیاست تقــــوا و عدالت حرف اول را میزند.

سلام. تیرماه یادآور شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) با انفجار بمب به دست مخالفین است. قبلا روز زن را تبریک گفتم ولی یک مناسبت دیگر از قلم افتاده بود. تبریک عرض می کنم تولد امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به همه شیفتگان پیر جماران. پیشنهاد می کنم اگر مستند سیره عملی امام روح الله (ره) را از تلویزیون ندیده اید حتما لوح فشرده آن را تهیه کنید زیرا خلاصه ای از واقعیت ها و ناگفته هائی است که حداقل ما نسل سومی ها کمتر از آن شنیده ایم و کمتر لمسش کرده ایم!. به راستی چگونه می توان کسی را که در فراسوی پندارهاست شناخت و چنان که شاید شناساند و از او سخن گفت؛ آن هم با واژه هایی که از فرط کاربرد کارآیی خویش را از دست داده اند. امام با رهبری مدبرانه خود موجبات ترس 30ساله استکبار جهانی از ایران اسلامی را فراهم نمودند و همانطور که می بینید همه ساله بویژه در این ایام استکبار همه توان تبلیغاتی خود را بر علیه کشور عزیزمان بسیج می کند ولی هرگز نتوانسته و نخواهد توانست رخنه ای در انقلاب ایجاد نماید. قابل توجه گرگ های معاصر که باید بدانند و البته می دانند که در میان تبلیغات دروغین کشورهای غربی، و اوج ابتذال و فساد جوانان آن ها و بحث‌های برتری انسان بر ایدئولوژی، ناگهان فهمیده ها به میدان می‌آیند و با شهادت خود، کمر تئوریسین ها و رایزین های نظامی دنیا را می‌شکنند. آن ها بر خود می‌لرزند و با خود نجوا می‌کنند که ما با چه نسلی درگیر هستیم؟

در هفته ای که گذشت پس از اتمام امتحانات، مجددا سفری به اهواز داشتم و در همایشی که درباره مبارزه با مواد مخدر انجام پذیرفت شرکت کردم. در این جلسه آماری توسط یکی از مسئولین محترم بیان شد که بیانگر تقدیر ویژه سازمان ملل از ایران بخاطر مبارزه با مواد مخدر و اعلام دستیابی ایران به رتبه اول مهار کننده این بلای خانمان سوز بود و البته اخبار خوشحال کننده دیگری که این روزها می شنویم. در پست قبلی از روی دلسوزی انتقاداتی از دولت آقای احمدی نژاد در بعضی از زمینه ها (تورم، آب، برق، سوخت و...) کردم و معتقدم که همیشه گوشزد کردن نکاتی هر چند ریز برای تلاش در رفع مشکلات و بهتر شدن وضعیت کنونی البته با انتقاد سازنده و نه از نوع مخرب، بهتر از آن است که دشمنان نقاط ضعف کوچک ما را چماقی کرده بر سرمان بکوبند. و البته اقدام جناب رئیس جمهور در مورد اعلام برنامه ای برای ایجاد تحول اقتصادی در آینده ای نزدیک که امیدوارم به یاری پروردگار تحقق یابد، می تواند بسیاری از محاسبات دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش بر آب کند.

برادران عزیز، مسئولین محترم، پیشگیری امروز را به علاج فردا موکول نکنید این انقلاب به راحتی بدست نیامده. آنان که رفتند کاری حسینی کردند و آنانکه ماندند اگر می خواهند یزیدی نباشند باید کاری زینبی کنند. انتظار اعلام دانه درشت های مفاسد اقتصادی از سوی مسئولین قضائی کشور که بخشی از آن محقق شده است، خواسته نابجایی نیست. قاطعیت و جسارت در گفتار و کردار و تداوم در مبارزه و روشنگری مردم، انتظارات بجایی است که همه از مسئولین دارند چون به راحتی می‌توان با مردم بود و نبود!. براستی که هیچ وقت برای شروع دیر نیست، پس با تداوم در روند رو به رشد موجود اجازه ندهیم که اقدامات عدالتخوابانه جایگزین اقدامات عدالتخواهانه شود.

اجازه ندهید هجمه هایی که به شما می شود باعث کوتاهی در خدمتتان شود این روزها وضع آقایان معلوم الحال، بهتر از شما که نیست بدتر هم هست. از روی ناچاری دائما آگهی می دهند: "به تعدادی تجمع کننده معترض جهت تکمیل پازل دموکراسی نیازمندیم". "اصلاحطلب محافظهکار نیازمندیم. دفتر تحکیم موقعیت" و... .

و اما هوای تازه با مجلس امید. طی روزهای گذشته شاهد اقدام شایسته مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر انگلیس و اتمام حجت نمایندگان ملت با نماینده دولت انگلیس بودیم. با توجه به اینکه دکتر لاریجانی فردی تکلیف محور است، باید انتظار هماهنگی بیشتر بین قوای سه گانه و دستگاه های اجرائی کشور را در آینده ای نزدیک داشته باشیم.

همانطور که مطلع هستید در مسابقات یورو 2008 اسپانیا با شایستگی کامل کاپ قهرمانی را از آن خود کرد ولی من بیشتر علاقه داشتم روسیه یا ترکیه به این عنوان دست پیدا کنند.

تا روز پدر، بدرود.

 

به مشتاقان آن شمشیر شعله ور در باد

بگو تا انتظار اینست

اسبی زین نخواهد شد!...




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب