سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 31
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437847
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 87 مرداد 10 :: 2:30 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ

بخوان به نام پروردگارت که (جهان را) آفرید
خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ

همان کس که انسان را از خون بسته‏اى خلق کرد
اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ

بخوان که پروردگارت (از همه) بزرگوارتر است

دلم می خواهد بدانم آن شب که با صدای جبرئیل، خلوت غار حرا شکسته شد، در دل مهربانت چه می گذشت که لرزه بر اندامت افتاد؟ می گویند کوه نور به پیکر انسانی می ماند که برای رسیدن به غار حراء باید از شانه هایش بالا رفت و تو قدم بر این شانه گذاشته ای و خدایت را صدا کرده ای. خوش به حال تخته سنگ هایی که در شب های تار صدای گامهایت را شنیده اند. خوش به حال حراء که محرم راز و نیاز شبانه ات بوده است. این خاک قدم به قدم بوی تو را می دهد ای عزیز ترین. (جام جم)

فرا رسیدن مبعث سرور کائنات، ظهور پاکی و صداقت، تبلور حقیقت، نشانه هدایت، تجلی بندگی و رحمت عالمیان، محمد مصطفی (ص) مبارک باد.

امسال شاهد دو اتفاق ورزشی در کشور بودیم که هم خوشحال کننده بود هم ناراحت کننده. اولین خبر اینکه جهان پهلوان علیرضا حیدری مرد شش مداله کشتی آزاد کشورمان در میان ناباوری همگان با دنیای قهرمانی خداحافظی کرد؛ خوشحالم از این بابت که با تواضع و فروتنی میدان را برای جوانان باز کرد و ناراحتم که دیگر حیدری را در دایره طلائی کشتی نمی بینم. دومین خبر هم اینکه جهان پهلوان حسین رضازاده قویترین مرد ایران و جهان، ضمن انصراف از حضور در بازی‌های المپیک پکن،‌ از دنیای قهرمانی وزنه‌برداری خداحافظی کرد؛ خوشحالم از این بابت که سلامتی خود را به قهرمانی ترجیح داد و ناراحتم که دیگر رضازاده "سمبل ورزشی فریاد یا ابالفضل (ع)" را زیر پولاد سخت نمی بینم. اکنون جا دارد که در این عید بزرگ با آرزوی سلامتی و تندرستی برای این دو پهلوان نامی کشورمان با تمام وجود برای آنان زمزمه کنیم: جهان پهلوانا صفای تو باد / دل مهروزان سرای تو باد...

"لازم به توضیح دیدم خدمت دوستان عرض کنم بر اساس شواهد موجود در ماه های اخیر دشتستان بزرگ به یکی از نا امن ترین نقاط ایران اسلامی تبدیل شده بود که طبق شنیده ها در این چند روزی که من در برازجان حضور داشتم بدلایل کاملا محرمانه و مرتبط با اینجانب وضعیت امنیت بهبود یافته و آمار قتل و کشت و کشتار و ... به شکل چشمگیری کاهش یافته؛ آخرین اخبار حاکی از این است که مردم پس از مدت ها از خانه هایشان بیرون آمده اند و زندگی آنها به روال عادی خود بازگشته است. من بیشتر از این جهت خوشحالم که بعضی از دوستان من را بعنوان متهم اصلی سوراخ شدن لایه اوزون معرفی کرده بودند ولی امروز به اعتراف خودشان نا امن ترین نقطه کشور بدستان توانمند اینجانب به مدینه فاضله ای که همه در خواب می دیدند تبدیل شده است. این پیروزی بزرگ را به همه مردم فهیم دشتستان تبریک عرض می کنم و از همه مسئولانی که در این زمینه مرا یاری کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم!.(شوخی)"

ما تصویر خوب را بر دیوار سکوت می کشیم

زیرا فقط دیوار سکوت است که خراب نشدنی و پایدار است




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب