سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437129
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 87 آذر 27 :: 12:29 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

عید ملت مستضعف روزی است که مستکبرین دفن شوند. امام خمینی (ره)

زیباترین سلام دنیا، طلوع خورشید عشق است، آنرا بدون غروب تقدیمتان می کنم. در همین ابتدا به مناسبت این روزهای فرخنده از خداوند مهربان می خواهم خاک عرفات، آب زمزم، کوه حرا، جرأت ابراهیم، طاقت اسماعیل، سعی هاجر، وصال صاحب کعبه را نصیبتان کند.

در این ایام فرصت نشد برای عرض تبریک خدمت شما عزیزان برسم و هفته بسیج، سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، عید قربان را پشت سر گذاشتیم و بدنبال عید سعید غدیر خم باز طعم شیرین شادی را چشیدیم، برای هر کدام از این مناسبت ها دنیایی از حرف برای گفتن و نوشتن داشتم.

برای روز بسیج می خواستم از این مقدمه استفاده کنم: "تا در اقصی نقاط جهان گوینده لا اله الا الله هست، همان جا نیز مرز اسلامی ماست." «حاج احمد متوسلیان»

بمناسبت سالروز ازدواج، یک مقاله در باب مشکلات ازدواج جوانان از قبل نوشته بودم که می خواستم در چنین روزی از آن استفاده کنم که نشد!

برای عید قربان هم که می خواستم بخشی از خاطرات سفر حج را برایتان بازگو کنم و در پایان هم اینگونه به اتمام برسانم:

"ای صبا از من به اسماعیل قربانی بگو

زنده برگشتن ز کوی دوست

شرط عشق نیست"

به هر حال قسمت نشد که این مطالب رو بنویسم حتما حکمتی بوده. «غدیر خم بر عاشقان ولایت مبارک»

تا یادم نرفته از همین الان تا پرونده جدیدی در زمینه حوادث اخیر هندوستان برای من نپیچیده اند اعلام می کنم که نوشته هایی که قبلا درباره این کشور نوشتم را اصلا جدی نگیرید! ضمنا لازمه اشاره ای کنم به اولین همایش 30سال قانونگذاری، که به همت مجلس شورای اسلامی در سال نوآوری و شکوفایی ملی، خوش درخشید و نشان داد که دکتر لاریجانی در ابتکاراتی از این دست که کم هم نیستند مثل همایش چهره های ماندگار، همیشه پیشقدم بوده و هستند. در این بین حضور فعال جناب آقای افراشته در استقبال و برگزاری هر چه بهتر همایش چشمگیر و شاید باعث افتخار ما هم بود! در این مراسم رئیس محترم مجلس ثابت کردند که بر خلاف جناح بندی های سیاسی به دنبال همان دولت وحدت ملی هستند که قبلا سخنش را زیاد از ایشان و دیگر بزرگان شنیده ایم هر چند که امروز همه در صدد تکذیب آن بر می آیند! ولی چه خوب می شد که همه این عزیزان و ذخایر انقلاب با عمل به این سخن زیبای امام علی (ع) که: "اگر انسان ها بدانند، با هم بودنشان محدود است، محبتشان به هم نامحدود می شود." همیشه اینگونه دوستانه بدنبال راه های توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران باشند هر چند که تحقق یافتنی هم نباشد ولی باز معتقدیم که آرزو بر جوانان عیب نیست!!

بارالها... برای همسایه ای که نان ما را ربود، نان! برای آنان که قلب ما را شکستند، مهربانی! برای کسانی که روح ما را آزردند، بخشش! و برای خویشتن خویش، آگاهی و عشق میطلبیم.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب