سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 15
  • کل بازدیدها: 437884
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 88 خرداد 15 :: 1:20 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

هیچ گاه سرت را خم نکن و احساس غم نکن، زیرا همیشه خدا با توست، پس احساس غم نکن تا بزرگ، بزرگ بماند و بزرگی بسازد.

در ابتدا رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت عرض می کنم. جا دارد اشاره ای به سخن حضرت امام (ره) کنم که فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد. پس بیایید با انتخاب صحیح و آگاهانه خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان این نااهلان بزنیم. این روزها کاملا انتخاباتی شده ام ولی وقتی قبض میاندوره ای موبایلم رو میبینم قلبم تند تند میزنه، یکی نیست بگه آخه چقدر با این تلفن حرف زدی که نزدیک 500هزار تومان قبضش اومده بود؛ جالبش اینجاست که با هر ...بود پولش رو جور کردم ولی به مدت 5روز صبح قطعش می کردند ظهر قبض رو می بردم شب وصلش می کردن و این شده بود سریال جالب درگیری من با مخابرات، تازه قبض دوره انتخابات دو برابر نشه باید کلاهمو پرت کنم هوا.

تبلیغات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برای دو سال باقی مانده آن آغاز شده و مردم دشتستان بزرگ مجلس را یک سنگر برای دفاع از حق خود می دانند البته اگر باز این انتخابات باطل نشود! بعضی ها هنگام انتخابات، به جای «ستاد انتخاباتی»، «تعویض روغنی» باز می کنند، این دوستان اکثراهمه چیز را باور دارند، به جز من و شما را. باز هم انتخابات و بداخلاقی هایش شروع شد تا شاهد روش های نادر و نایاب تبلیغاتی باشیم. اما بحث مهمتر انتخاب یک رئیس جمهور با معیارهای یک فرد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری می باشد. شهید مطهری فرموده اند: جمهوریت بیان قالب حکومت، و اسلامیت بیان محتوای حکومت است. حال اینکه عده ای این دو را کنار هم نمی خوهند بحثی جداست، ولی اگر یک وقت هم بخواهی اظهار نظری کنی همین آقایونی که تا دیروز اونجوری بودند و امروز اینجوری شدند! در جوابت می گویند: تو از آقا بیشتر می فهمی؟ می گویی: نه. و جوابت می دهند: پس خفه شو. البته کسی جرأت نمی کنه با چنین لحنی با من صحبت کنه!

از نظر من رئیس جمهور باید فردی تکلیف محور باشد. زیرا که به راحتی می‌توان با مردم بود و نبود. این روزها شاهد فضای مصموم تبلیغاتی نامزدها بر علیه یکدیگر هستیم ولی موفق کسی است که با آجرهایی که به سویش پرتاب می شود یک بنای محکم بسازد. امروزه با وجود تأکیدات رهبری بر اصل تبلیغ بجای تخریب باز هم می بینیم همه گروه ها و جریانات معلوم الحال سیاسی علیه دولت فعلی بسیج شده اند و تهمت و افترا را تا حدی رسانده اند که مثلا آن خانم خان‌زاده، دولت نهم را دولت نکبت می‌نامد کسی هم نیست توی ... بزند! البته جواب خیلی از سوالات را رهبر انقلاب با درایت داده اند که: "حرف کسانی که تصور می کنند ملت ما بخاطر پایبندی به اصول خود خوار شده است را قبول ندارم."

هیچ وقت به خودم اجازه نداده ام به کسی بگویم به فلانی رأی بده چون با این حرف زشت، میزان عقل و شعور طرف مقابل زیر سوال برده می شود. مردم این قدر آگاه هستند که خادم و خائن را از هم تشخیص می دهند و با توجه به برنامه های متنوع نامزدها، بهترین را انتخاب می کنند. مناظره 4 کاندید ریاست جمهوری بهترین فرصت برای شناسایی عیار افراد شرکت کننده در رقابت انتخاباتی و جایی برای طرح سوال و پاسخ به شبهات و رفع اتهامات و همچنین بیان برنامه ها می باشد. هر چند که بعضی هیچ برنامه ای ندارند، بعضی فقط وعده و وعید می دهند، بعضی هم زیادی توی رویا بسر می برند، ولی جالب اینجاست که بعضی از عزیزان که سابقه سکوتشان به تعداد سال های زندگی من است به شدت احساس نگرانی کرده اند و وارد صحنه شده اند ولی من از وضعیت موجود نگرانم، بحال افرادی که بجای احساس تکلیف احساس نگرانی کرده اند بشدت نگرانم! ولی در این بین قاطعیت و جسارت در گفتار و کردار و تداوم در مبارزه و روشنگری مردم مهمترین عامل پیروزی یک فرد قلمداد می شود. از گذشته گفته اند مترس و دلیر باش، که شمشیر کوتاه بدست دلیران دراز گردد. دوستان خیلی باید هوشیار باشیم زیرا بعضی همرنگ جماعت می شوند ولی همفکر جماعت نه! ما اغلب یا در حال برنامه ریزی برای آینده هستیم یا برای گذشته تأسف می خوریم؛ همه این اتفاقات در زمان حال می افتد و زمان حال از دست می رود، پس بر ما واجب است که در صحنه انتخابات حضور فعال داشته باشیم و خودمان برای سرنوشتمان تصمیم بگیریم که فردا دیر است. چه خوب است همیشه این جمله را با خود داشته باشیم که: هرگز در نمایشنامه ای که دیگران نوشته اند بازی نخواهم کرد. من خود اصول بازی را می نویسم. از بایدها بیزارم و هر آنچه که انسان را در بند کشد. هر چند کسی که در قلب مردم خانه دارد خدمتگذار آنها باقی خواهد ماند ولی من برای انتخاب ملت احترام قائلم و انتخاب خود را نیز کرده ام "دکتر محمود احمدی نژاد". حال اگر او رأی هم نیاورد مهم نیست چرا که او برای همیشه رئیس جمهور قلب های شکسته از تبعیض و تزویر و زور است. «انا هدیناه السبیل اما شاکرأ و اما کفورا»

یادت باشه ما نمی تونیم مسیر وزش باد رو تغییر بدیم، اما می تونیم مسیر بادبانهامون رو تنظیم کنیم.


موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب