سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 436829
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 88 مرداد 23 :: 1:28 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است، یازده بار شمردیم و یکی باز کم است. این همه آب که جاریست نه اقیانوس است، عرق شرم زمین است که سرباز کم است.

سلام دوستان. ماه مبارک شعبان و موالید پر خیر و برکت آن بار دیگر شادی را در دل همه مومنان زنده کرد و در میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مردم شهرها را آذین بسته و با پخش نقل و شیرینی در انتظار مهدی موعود (عج) نشسته اند. نیمه شعبان را به همه شیعیان جهان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که چشمانمان به جمال دلربای یوسف زهرا روشن و منور گردد. مولای من، آقای من، یا صاحب الزمان تا همیشه و همیشه در انتظارتم.

قسمت شد با خانواده یک مسافرت 15 روزه به مشهد مقدس داشتیم و در جوار امام مهربان نائب الزیاره همه عزیزان بودم. جایتان سبز از آنجایی که علاقه شدیدی به بارون (نه باران) دارم، در طول مسیر از شمال کشور عبور کرده از این نعمت زیبای خداوندی (بارون) هم بی بهره نبودیم و البته سری هم به همدان و غار پر رمز و راز علیصدر زدیم. به هر حال سفر بسیار خوبی بود جای همه دوستان خالی ولی این سفر تغییری در روحیه من که ایجاد نکرد هیچ بیشتر از قبل نیز خسته شدم و فکر کنم اگر به حال خودم رها بشم 10 روزی می خوابم.

نگرانی من از جنجال هایی که بر سر جریان معاون اولی رئیس جمهور درست کرده بودند برطرف شد ولی این مشکل به جای دیگر (پست دیگری) انتقال یافت. مراسم تحلیف دهمین رئیس جمهور اسلامی ایران نیز انجام شد و در آینده ای نزدیک تغییر و تحول ریاست قوه قضائیه را نیز شاهد خواهیم بود به امید فردایی بهتر برای همه عزیزان آرزوی توفیق روزافزون در خدمت هر چه بهتر به مردم را دارم. جلسات دادگاه اغتشاشگران نیز شروع شده و این روزها به بحث داغ محافل مختلف تبدیل شده، ما هم منتظریم تا فرجی شود!

www.paybast.parsiblog.com

راستی یادم رفته بود بگم تیم پرسپولیس برازجان برخلاف دیگر تیم بوشهری (ایرانجوان) بر اساس قوانین من در آوردی فدراسیون فوتبال ایران در کمال ناباوری و هر چی دیگه که اسمش رو بزاریم! از راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازماند. ولی تیم شاهین پارس جنوبی بوشهر به لیگ برتر کشور صعود کرد و جا دارد من هم این افتخار بزرگی رو که نصیب استان شده، تبریک عرض کنم و آرزوی موفقیت برای این تیم. گرفتاری های خودساخته من نیز بهانه خوبی برای دیر بروز کردن وبلاگ شده شما ببخشید.

بعضی وقت ها فکر می کنیم چون خیلی گرفتاریم به خدا نرسیده ایم اما حقیقت این است چون به خدا نرسیده ایم خیلی گرفتاریم!.


موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب