سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 436811
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 88 آبان 8 :: 1:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

مهم نیست که قفل ها در دست کیست مهم این است که کلید در دست خداست.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی ابن ابیطالب (ع).

بنام قایقی که با امواج می جنگد تا به انتهای قلبم برسد، از دور برایت دسته گلی می فرستم که نامش هست (سلام) بویش عطر دوستی و پیغامش غم دوری. سلام بر طلائیه، سلام بر لاله های سرخ پرپر، سلام بر فاتحان بدر و خیبر و سلام بر عاشقان خط رهبر.

پیشاپیش عرض تبریک دارم بمناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)، هفته بسیج، عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم. این ایام بدون شک مایه شادی و سرور هر مؤمنی خواهد بود. 8/8/88 روزی که بدون شک برای هیچ یک از ما تکرار شدنی نیست جالب تر اینکه در این ایام میمون و مبارک 8 اتفاق خوب و خوشایند برایم افتاده که هیچوقت فراموش نخواهم کرد و البته بیشتر قابل تعریف و اشاره کردن هم نیستند! ضمن اینکه ما در همین ایام امر خیری در پیش داریم. و اما با توجه به قبول مسئولیت، در هفته بسیج امسال متمایز از سال های گذشته در جهت جنگ نرم و جنبش نرم افزاری برنامه های متنوع و متعددی رو پیگیری می کنم ضمن اینکه رزمایش غدیر امسال بدون شک خاطره انگیز خواهد بود. خلاصه اونقدری سرم شلوغ هست که مدتی نباشم. دوستان روز دانشجو را فراموش نکنید دشمنان اعتقادات ما را هدف گرفته اند!

مکه برای شما! فکه برای من! بالی نمی خواهم این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند. "سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی"




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب