سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 436813
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
شنبه 88 آذر 28 :: 1:13 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

حسین (ع) را منتظرانش کشتند! آگاه باشیم که مهدی (عج)، حسین زمان ماست!

امت مسلمان ایران اسلامی در ماه پیروزی خون بر شمشیر در غم هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خمینی کبیر آن پیر فرزانه و سفر کرده بسوگ نشسته اند. دشمنان بدانند ما با امام خمینی (ره) میثاق بسته‌ایم و به او وفاداریم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مارا بکشند و زنده‌ کنند، دست از او نخواهیم کشید.

بعضی از دوستان تمام تهمت ها را تحمل میکنند ولی ظرفیت انتقاد نیروی خودی را ندارند، دیگران را با ناز به آرامش می خوانند و همسنگرانشان را با خشم به زندان! وقتی اصل نظام را مورد هجمه قرار دادند همه سکوت کردیم، وقتی اسرائیل را مدافع شدند همه خواب بودیم، وقتی اسلام را مهاجم شدند متعجب شدیم، وقتی امام را منکر شدند...! آیا برای اقدام دیر نشده؟ باز هم می گویید گربه است؟ مگر این نیست که سخت ترین کار دنیا، محکوم کردن یک آدم احمق است؟ پس مماشات با این پیر به بیراهه رفته یعنی چه؟ مگر این نیست که پیری، علتی است که هیچ طبیب داروی آن نداند الا مرگ؟! ملاطفت با نخست وزیر دیروز امام و لکه ننگ امروز نظام یعنی چه؟ تا کی می خواهیم بنام مصلحت، در مقابل چنین افراد آبرورنگی سکوت کنیم؟ مگر خشم مردم را نمی بینید؟ مگر نشنیده اید که بعضی جاسوس می شوند بعضی مصرف؟! شاید به عقیده شما اینها جاسوس نباشند ولی تاریخ مصرفشان بسر آمده. ناخدا موسوی، ناخدا کروبی، ناخدا ... در دنیای پر تلاطم و طوفانی زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.

www.paybast.parsiblog.com

غذای روح ما از عطای دست توست یا اباعبدالله!، الحمدالله، که در این خشکسالی دل و قحطی عشق، نم نم باران اشک، غنیمتی است که رواق چشمان ما را آینه کاری میکند. از خدا میخواهیم که ما را به چشمه کربلا و نهر علقمه تشنهتر سازد. امروز، بر سردر دلهای ما پرچمی نصب شده که بر آن نوشته شده «اسلام علیک یا اباعبدالله». ما به این پرچم عشق میوزیم و زیر این این علم بلند عاشورایی سینه میزنیم و ترویج خوبیها و مبارزه با مفاسد را برای خود یک «وظیفه» میدانیم.

از امروز تا آخر ماه صفر هر وقت دلت پر کشید به آسمون کربلا، بیاد ما هم باش توروخدا.

در پایان مجددا فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به همه شیفتگان حضرتش تسلیت عرض می کنم. یا حسین (ع)

خدایا، جندالله را که با سوگند به ثارالله در لشکر روح‌الله برای شکست عدوالله و استقرار حزب‌الله زمینه‌ساز حکومت جهانی بقیه‌الله است، حمایت کن.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب