سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 50
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437178
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 89 دی 7 :: 8:27 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع). با عرض سلام و ادب و احترام و تسلیت بمناسبت ماه حزن و اندوه و ناله، عروج عارفانه و ملکوتی جانباز سرافراز شهید اکبر شحنه پور برازجانی را به سایر همسنگران، دوستان و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.

مدت زیادی نبودم؟ شما که باید عادت کرده باشید! بگم درگیر چه کاری بودم یا بهتر نبودم! اعیاد قربان و غدیر نبوده؟ دهه ولایت نبوده؟ هفته بسیج نبوده؟ نمایشگاه... نبوده؟ یادواره ...نبوده؟ همایش بیمه نبوده؟ مراسمات محرم نبوده؟ ...نبوده؟ نه کار داشتم نه درس، همش گرفتار فوق برنامه ها بودم!

تو مطلب قبلی به وضعیت نامطلوب نیروی محترم افتضاحی انتقاد کردم ولی بی انصافیه اگه باز نخوام توضیح بدم که همه اینجوری نیستند و من روی بعضی از این نیروهای زحمت کش بویژه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی بیشتر از انتقاد، تعریف و تمجید دارم چون اکثرا توی سرما و گرما در حال خدمت هستند. (توضیح: اشتباه تایپی پیش اومده که نیازی به عذرخواهی کردن نمی بینم!ولی زیرش هم نمی زنم و با شجاعت می گم: در بالا بجای عبارت نیروی مقدس انتظامی به اشتباه درج شده: نیروی افتضاحی!)

یکی نیست بپرسه وقتی چیزی واسه پفتن نداری، اومدی وبلاگتو بروز کنی که چی بشه؟ اگه نیومده بودم سنگین تر نبود؟ به هر حال اومدم بگم راهی سفری نسبتا طولانی و شاید تأثیرگذار هستم و از همتون التماس دعا دارم. یا علی

توضیح: این پست در تاریخ 27/9/89 بروز شده بود ولی به دلیل بروز مشکل فنی خودبخود پنهان شده بود که پس از ویرایش مجدد تاریخش تغییر کرد.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب