سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 44
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437172
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 89 دی 10 :: 1:10 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام. من برگشتم. جشن تولد رو بیخیال بشید کارتون دارم! یادتونه تو پست قبل از راهنمایی و رانندگی تعریف کردم؟ اگه بگم پلیس راه جونم رو نجات داد باور می کنید؟ چجوری؟ می دونید که من تو ترکم و اصلا سرعت رفتن تو کارم نیست ولی اون روز نمی دونم چی شد برای یک لحظه خیلی کوتاه سرعتم بالا رفت(210نبود!) پلیس راه سر پیچ جلوم رو گرفت چون قبول داشتم (چیزی) نشون ندادم و یه 30هزار خوشگل جریمه شدم من هم گردنم از مو باریک تر پذیرفتم و مامور محترم هم لطف کردند و نصیحتم کرد و بعد گفت برو سفر بی خطر. همین که حرکت کردم یکی تو پیچ خودشو پرت کرد جلو ماشین جفت پا رفتم رو ترمز ای بی اس و هم جون طرف رو خریدم هم رنگ ماشینم رو! بماند که من اهل بزن و بکوب و پرت کردن آدم تو صندوق عقب و تحویل دادنش به پلیس نیستم! ولی همینقدر بهتون بگم که اگه قبل از پیچ سرعت نمیرفتم و پلیس جریمم نمیکرد الان اون مردی که اومده بود خودشو بکشه و پول دیه خونش خرج کثافت کاری بچه هاش بشه رو کشته بودم. باز بگید چیزی بنام معجزه وجود نداره؟ باز بگید خدا دوستمون نداره؟ حالا که صحبت تمجید از پلیس شد فکر نکنید نظرم عوض شده و از نیروی انتظامی راضی هستما نه! من دوس ندارم سکوت کنم و معتقدم تا نقد نباشه کاری درست انجام نمیشه ولی نقد منصفانه در کنار تشویق کارهای خوب و راهکارهای مناسب و عملی. اگه قرار به سکوت بود اسمم رو میزاشتم ممد سایلنت و میرفتم گوشه خونه می خوابیدم. تازه کلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که ازتون بپرسم میدونید چرا (هیچوقت) طرح امنیت اخلاقی موفق نبوده، نیست و نخواهد بود؟ آفرین چون مجریش نیروی انتظامیه! و می دونید در صورت جایگزین شدن کدام نهاد این طرح موثر، تأثیرگذار و موفق خواهد بود؟ آفرین!

لازم می بینم یادی کنم از 9 دی ماه سالروزحماسه بزرگ و غرور آفرین مردم ایران در محکومیت آمریکا و انگلیس و اسرائیل و میلیونها مرد و زن بی بصیرت و شیخ و سید و نخست وزیر و رئیس مجمع و خورشید سبز و آزادی شرق و غرب و در یک کلام زمین و زمان فتنه گر (نفس عمیق) بسه دیگه همین. ولی این آخر کار نیست به هوش باشید که فتنه ای دیگر در راه است...!

این روزها که طرح هدفمند کردن یارانه ها در حال پس دادن امتحان موفقیت آمیز و تحول ریشه ای در اقتصاد بیمار کشورمونه سعی می کنم بیشتر پیگیر اخبار اقتصادی باشم و بجای انتقاد بیجا و بی مورد، به تشویق این طرح بنیادی و سازنده بپردازم چرا که اگه سختی نکشیم به آسایش و رفاه دست نخواهیم یافت. وگرنه تعریف و تمجید از این طرح دولت به حال منی که سهام عدالتی ندارم و یارانه هم شامل حالم نمیشه (استفاده نمیکنیم تا نیازمندش استفاده کنه!) چه سودی داره بجز ساختن زیرساخت و توسعه کشور عزیزمون ایران؟ ولی از دست حاج محمود کمی دلگیرم چون جواب محبت من این نبود، من که ماشینم سهمیه 400تومانی هم نداره و از بیخ و بن آزادم و اعتراضی که نمی کنم هیچ ازت حمایت هم می کنم، پس چرا و به چه دلیل رئیس ستاد انتخاباتی ما (منوچهر خان) رو عوض می کنی؟ محمود جون با ما به از این باش که با خلق جهانی وگرنه هنوز که هنوزه دوستان نتونستند جریان مشایی جون رو ماسمالیش کنند و کنار زدن عزیزانی چون جناب متکی، ضررش بیشتره سودشه پس بیشتر احتیاط کن که دیگه مفتی مفتی نصیحتت نمی کنم.

جدی جدی این روزها کمی مریض احوالم. حتما می دونید که ایام تولدمه و باز مجبور میشم کمی با بعضی ها بداخلاق بشم و باز هم تو به ای دیگر در راه است...!

توضیح: مطالب قبل مطابق معمول هر سه ماه یکبار آرشیو شدند.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب