سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 42
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437170
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 89 بهمن 28 :: 7:16 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

بحارالانوار: از نشانه های ظهور آن است که ملت عرب حاکمان سفاک خود را به زیر خواهند کشید.

با عرض سلام و ادب و احترام خالصانه و تبریک بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که نشانه پیروزی انقلاب جهانی مستضعفین بر علیه مستکبرین عالم بوده، هست و خواهد بود با هدایت و رهبری حضرت حجت (عج). در حال حاضر در بهبوهه کار و مشغله بطور اتفاقی به یک کامپیوتر متصل به اینترنت برخورد کردم و گفتم از این فرصت استفاده کنم و کاریکلماتوریست رو از این کسالت و خاموشی خارج کنم.

به گفته یکی از دوستان، درپی همزمانی سقوط حکومت ضالمانه دیکتاتور مصر با سالروز سقوط دیکتاتور مخلوع ایران، باید بهمن را ماه سقوط دیکتاتورها نامید و منتظر بود تا حکومت‌های استبدادی یکی پس از دیگری با خیزش اسلامی و انقلابی توده‌های محروم و مظلوم فرو بریزند. امروزه پس از تونس و مصر در کشورهایی همچون یمن، اردن، بحرین، لیبی و انشاءالله بسیاری از کشورهای دیگر به تعصی از انقلاب اسلامی ایران علم قیام برافراشته شده و ما هم بیکار ننشته ایم! یادم میاد یه زمانی تو این کشور اعتراف به کمک کردن به حزب الله و حماس و ... در خفا هم انجام نمی شد! ولی در شرایط فعلی به صراحت میشه اعلام کرد که انقلاب اسلامی ما یک مدل از جنگ نرم بود و غربی ها با کپی برداری این مدل و برگردان آن به نفع خود اقدام به تهدیدات نرم و مبارزات گسترده و همه گانه با ظریب نفوذ بسیار بالا و عمق بخشی وحشتناک در تمامی کشورهای دنیا کردند ولی مدل اسلامی انقلاب ایران با هدایت رهبر فرزانه آن در مقابل این تهدیدات ایستادگی کرد و با توجه به همه محدودیتها و تحریم ها امروزه آرزوی همه ملل جهان، داشتن چنین حکومت مقتدر و مستقلی است.

در فضای مجازی (سایبری) با دوستانی در کشورهای عربی و حتی اروپایی در ارتباط هستم که با اطمینان کامل عرض میکنم که همه ملت ها چه عرب چه غیر عرب، چه مسلمان چه غیر مسلمان به بیداری رسیده اند که این روزها بزرگترها زیاد تفسرش کرده اند. آمریکا 400 میلیارد دلار برای حمایت از فتنه گران در ایران در نظر گرفته که مدلی چون فتنه ایران را در سایر کشورها اجرا کند که با 25 میلیاردی که تا الان به تجهیز فیس بوک و راه اندازی تویتر فارسی و عربی اختصاص داده شده و بیشتر هم خواهد شد نیاز است که دوستان و همکاران در این فضا با همت مضاعف به تلاش خود بیافزایند. خبر خوشی که در آینده خواهید شنید این است که در عربستان هم تحرکاتی صورت خواهد پذیرفت (سازماندهی هایی از طرف دوستان انجام شده) تا انشاءالله دو قطب اصلی آمریکایی اسراییلی منطقه یعنی عربستان و مصر را از کار بیاندازیم! انشاءالله سرنوشت همه این کشورها تغییر خواهد کرد و حاکمان ظالم آنها به زیر کشیده خواهند شد ولی باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه پیش خواهد آمد زیرا به گفته امام (ره): تاکنون انقلابی به خوبی انقلاب ایران نبوده است! با این وجود ما مأمور به وظیفه ایم و در هیچ جای دنیا سراغ نداریم ملتی نوع حکومت خود و سایر کسانی که بعنوان گردانندگان و خادمان آنها هستند را از ابتدا خود انتخاب کنند و هر سال نیز در 22بهمن به جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت خود و تجدید بیعت مجدد با آرمانهای امام و شهدا و پیروی رهبری خود، مهر تأیید بزنند.

عده ای مزدور، منافق و محارب مثل موسوی و کروبی و حتی خاتمی ملعون که عددی نیستند، بازیچه دست استکبار قرار شده اند و می خواهند به شعور مردم توهین کنند. مردم اشتباه می کنند ولی زود جبرانش می کنند چون در اشتباه آنها هیچ غرضی نیست. مردم در انتخاب بنی صدر اشتباه کردند ولی تا متوجه شدند او را از عرش به فرش کشیدند. مردم در انتخاب شما اشتباه کردند ولی امروز شعار مرگ بر شما را سر می دهند. اما اشتباه خواص بخشودنی نیست. خوشحالم که آقایان هاشمی، ناطق نوری، قالیباف و دیگران پس از 20ماه موضع گیری کردند البته پس از عزیزانی چون رئیس و نمایندگان مجلس، محسن رضایی و ... هر چند که اعلام برائت از سوی بعضی ها دوپهلو و گنگ صورت گرفته ولی باز بهتر است از (موضع نگیری) امثال سید حسن خمینی ها. بعضی مثل آقای هاشمی که از ذخایر انقلابند، سرنوشت منتظری ها را خوب درک کرده اند و از آن درس عبرت گرفته اند. رهبر انقلاب فرموده اند: بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر حسین(ع) را برید، همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت! و حالا که راه مشخص شده به گفته امام علی(ع):کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمنش بیدار خواهد شد. پس تا بیدارمان نکرده اند خودمان بیدار شویم! در درس گرفتن از عاشورا و قیام امام حسین(ع) تنها به روضه خواندن و شنیدن بسنده نکنیم بلکه همه باید عاشورایی شویم و در کنار سران فتنه کسانی چون موسوی خوئینی ها (عالیجناب سایه) و کسانی مثل یوسف صانعی هتاک را نیز محاکمه کنیم. تا یاد دارم شنیده ام دادستان مدعی العموم است و حالا که سکوتش را شکسته عدم انجام وظیفه قانونی (تأخیر مصلحتی) در برخورد با این جنایتکاران برایم مبهم است. مصلحت نظام در شرایط فعلی اقدام انقلابی که هیچ اعدام انقلابی است! و ریاست محترم قوه قضائیه باید بدانند که اتلاف وقت به معنای نادیده گرفتن خواست مردم و رهبری و در یک کلام (نمیگویم) به شمار می رود پس اگر جوهر قلمتان خشک شده، ما جوانان وطن با خون خود پای آن حکم را امضاء می کنیم!

در پایان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت نگاهی به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور محبوب و (مهربان) کشور عزیزمان به استان بوشهر می اندازم ولی چون اخبار را از رسانه ها شنیده اید فقط به نقل چند نکته جالب و نادر در باب این سفر می پردازم شاید کمی خنده بر لبانتان جاری شود. یکی از باب بوسه ای که روی پیشانیم نقش بسته و نشون میده محمود جون هم ازم حساب میبره! یکی در جریان افتتاح پل زیر گذر برازجان-اهرم، هنوز وزیر پل رو افتتاح نکرده بوده که یک پراید ساخت سایپا (رو یا زیر) پل ساخت وزارت راه بدلیل بی احتیاطی راننده گواهینامه گرفته از راهنمایی و رانندگی، چپ میشه و غلط می خوره ولی خداروشکر سرنشینان آن آسیب جدی نمی بینند. یکی اینکه در خلال دیدار هیئت محترم دولت از استان و خاکی بازی همیشگی پدر عزیزمان در استفاده از موتورسیکلت، وسیله نقلیه مذکور جهت اثبات امنیت در این دیار به سرقت رفته و آقا دزده رکورد باز کردن قفل کتابی و دزدی در2دقیقه در ملاء عام را جهت اثبات میزان مهارت خود و نشان دادن لیاقت همه دستگاه های امنیتی بویژه نیروی محترم انتظامی در برقراری نظم و امنیت به رئیس محترم جمهور نشان دادند که از ایشان کمال تشکر و قدردانی را داریم! دیگری اینکه در خلال دیدار دکتر با نخبگان استان در حسینیه عاشقان ثارالله توسط گروه ... متاسفانه مشکلی پیش اومد که خجالت می کشم حتی بیانش کنم! از شوخی گذشته، 290 مصوبه دولت نشان از پربار بودن این سفر دارد بویژه در اختصاص 30میلیارد بودجه فرهنگی واقعا خوشحالم و از هیئت محترم دولت تشکر می کنم. به امید پیروزی جهانی انقلاب اسلامی در سرتاسر کره خاکی. یا علی

امام خامنه ای(مدظله العالی): بوستان همیشه بهار انقلاب اسلامی در پرتو ایمان و تلاش ملت ایران و استقرار حکومت اسلامی در این سرزمین، هیچ گاه خزان نخواهد دید.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب