سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437156
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 89 اسفند 17 :: 5:48 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام. متوجه شدیم که استان بوشهر بعنوان پایلوت پدافند غیر عامل کشور انتخاب شده که این جای بسی خوشحالی است و البته بها دادن به افسران و فرماندهان جنگ نرم و نظارت بیش از پیش بر هزینه های احتمالی از نکات قابل توجه آن می باشد. دوستان عزیز باید توجه داشته باشند که سخنان انتقادی و تندی که این روزها مطرح می شود از نیازهای اساسی مردم است که از  غبار فتنه خارج شوند پس ما موظف به افشاء بدعت گذاریم و اینکار نه تهمت است نه غیبت! ما امروزه باید تحولات منطقه را مدیریت کنیم و با دانش و آگاهی، سنگینی علم موج بیداری اسلامی و جهانی را بر دوش خود حس کنیم. ىر حال حاضر ما و دوستانمان روی عربستان متمرکز شده و امید بسته ایم که پس از فوت پادشاه فعلی و راه افتادن 4 جنگ قدرت در بین آل سعود، شیعه بتواند جایگاه خود را تحکیم بخشد و با استفاده از ظرفیت 10%ی که دارد و همچنین در اختیار داشتن مناطق نفت خیز و مراکز مهم مهندسی و ارتباطی از جمله فرودگاه ها ضربه نهایی را به بدنه استکبار وارد نماید و موجب حرکت و همراهی برادران اهل سنت خود در عربستان نیز شوند!(خدایی تحلیل رو داشتی حیف که نصفش مال خودم نبود!). من عاشق مناظره ام و هیچوقت هم از کوره در نمیرم شجاعتش رو هم دارم که هرجا اشتباه کنم و متوجه اشباهم بشم بگم معذرت می خوام ولی چند روز پیش با یه بنده خدا که از عزیزان آموزش و پرورشی ماست و ناسلامتی کلی شاگرد هم پرورش داده و بعدش هم در پست های مختلف مدیریتی این مردم رو سرکیسه کرده نشستی داشتم که آخرش کم آورد با بی منطقی صداشو بالا برد و هرچی لایق خودش و اربابانش بود بار ما کرد و من هم فقط خندیدم! حاج آقا آخرش هم وعده داد که این حکومت دوام زیادی نداره و گفت که کار همه ما به چوب دار می کشه! این یه تیکه صدای خودمه که تو فتنه پارسال خوندم، آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب، حاج آقا این دو بیتی زیبا رو نوش جان کن! (فتنه). با اجازتون دو روزی آقا سعید مهمان ما بود که در یک حرکت جهادی و انقلابی همزمان تیتر اصلی سخنان حاجی رو بوسیله سامانه پیام کوتاه و البته از طرق دیگری در تالارهای گفتگو و شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر و ... انعکاس دادیم که بعضی ها بهشون برخورد کلی پیام تهدید آمیز حتی از سوی دوستان عزیز به اصطلاح دلسوز نظام دریافت کردم! این حرکت حتی موجب واکنش برخی شبکه های ماهواره ای نیز شد!

www.paybast.parsiblog.com

نکته: متن کامل این پست و تصاویر در

سلام. تو این مدت همراه با دوستان علی رغم انجام وظایفی که در راستای جهاد سایبری داشتیم در نشست های بصیرت افزایی زیادی شرکت کردیم و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کردیم. دوستان عزیز ما در استانداری بوشهر و سامانه جنگ نرم عمار ترتیب نشست های تخصصی خوبی رو در این زمینه دادند که گل سرسبد آن، دیدار با حجه الاسلام طائب و استفاده از سخنان گهربار ایشان بود که به ذکر عنوان چند مورد از آن اشاره می کنم:

1.مسئولیت تخریب بنای استکبار با مقام معظم رهبری و مسئولیت ساخت، با امام زمان(عج) است.

2.اگر اسماعیل هنیه از نیروی دریایی ما جهت بازدید از بندر غزه دعوت کند، پس از موافقت ایران، احدی نمی تواند جلوی ما را بگیرد!

3.من از منطقه عبور کردم، من منتظر فروپاشی آمریکا هستم!

4.اینها سران فتنه نیستند، اصحاب فتنه هستند که دارند به اموات فتنه تبدیل میشوند!

5. آقای مشایی توانایی مدیریت یک مدرسه را هم ندارد!

وسخنانی از این دست... در این جلسات متوجه شدیم که استان بوشهر بعنوان پایلوت پدافند غیر عامل کشور انتخاب شده که این جای بسی خوشحالی است و البته بها دادن به افسران و فرماندهان جنگ نرم و نظارت بیش از پیش بر هزینه های احتمالی از نکات قابل توجه آن می باشد. دوستان عزیز باید توجه داشته باشند که سخنان انتقادی و تندی که این روزها مطرح می شود از نیازهای اساسی مردم است که از  غبار فتنه خارج شوند پس ما موظف به افشاء بدعت گذاریم و اینکار نه تهمت است نه غیبت! ما امروزه باید تحولات منطقه را مدیریت کنیم و با دانش و آگاهی، سنگینی علم موج بیداری اسلامی و جهانی را بر دوش خود حس کنیم. ىر حال حاضر ما و دوستانمان روی عربستان متمرکز شده و امید بسته ایم که پس از فوت پادشاه فعلی و راه افتادن 4 جنگ قدرت در بین آل سعود، شیعه بتواند جایگاه خود را تحکیم بخشد و با استفاده از ظرفیت 10%ی که دارد و همچنین در اختیار داشتن مناطق نفت خیز و مراکز مهم مهندسی و ارتباطی از جمله فرودگاه ها ضربه نهایی را به بدنه استکبار وارد نماید و موجب حرکت و همراهی برادران اهل سنت خود در عربستان نیز شوند!(خدایی تحلیل رو داشتی حیف که نصفش مال خودم نبود!). من عاشق مناظره ام و هیچوقت هم از کوره در نمیرم شجاعتش رو هم دارم که هرجا اشتباه کنم و متوجه اشباهم بشم بگم معذرت می خوام ولی چند روز پیش با یه بنده خدا که از عزیزان آموزش و پرورشی ماست و ناسلامتی کلی شاگرد هم پرورش داده و بعدش هم در پست های مختلف مدیریتی این مردم رو سرکیسه کرده نشستی داشتم که آخرش کم آورد با بی منطقی صداشو بالا برد و هرچی لایق خودش و اربابانش بود بار ما کرد و من هم فقط خندیدم! حاج آقا آخرش هم وعده داد که این حکومت دوام زیادی نداره و گفت که کار همه ما به چوب دار می کشه! این یه تیکه صدای خودمه که تو فتنه پارسال خوندم، آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب، حاج آقا این دو بیتی زیبا رو نوش جان کن! (فتنه)

و اما این 22 سخن گهربار از کیست؟

1.آمریکا اولین کشوری بود که انقلاب ما را به رسمیت شناخت!

2.اگه گذاشته بودند امروز یکی از شما فرمانده سپاه بحرین بودید!

3.اگر گذاشته بودند حاج احمد متوسلیان 5 تا سید حسن نصرالله و عماد مغنیه دیگر درست کند، امروز وضعمان این نبود که از سوزاندن یک سطل آشغال بترسیم!

4.در انقلاب ما شبکه فیس بوک و تویتر نبود ولی شبکه هیئات و مساجد بود.

5.انقلاب ما یک بسته ویژه به جهان صادر کرد و آن این بود که خون بر شمشیر پیروز است.

6.مادر من همون موقع که آقا روح الله حکم داد عکس منتظری رو پایین آورد، من 10 روز طول کشید تا بیارمش پایین، ولی بعضی از دوستام هنوز هم پایین نیاوردن!

7.دانشگاه آزاد جا_اسبی امروز حتی حاضر نیست جواب دهد که چه غلطی میکند!

8.آی شهداء، اینها سعی کردند در 4 دوره ریاست جمهوریشون راه شما رو آسفالت کنند ولی نتونستند. شهدا، شما عندربهم یرزقونید و نیازی به فاتحه ندارید پس شما برای ما فاتحه بخوانید.

9.تو 2 دوره 8 ساله مبنای حکومت این بود که اسم آقا روح الله بود، عکسش بود ولی رسمش نبود!

10.تو دوره اصلاحات 1500 NGO تشکیل شد که تا همین الان هم پول نفت و گاز شما مستقیم میره تو جیبشون و با هر فراخوان اینها کف خیابونند!

11.بر این باوریم که سال 84 هر کس دیگری هم بجای احمدی نژاد بود که از نظر تفکر مدافع عدالت اجتماعی و تحقق آرمانهای امام(ره) بود و خانواده اش اهل رانت نبود و کاندید می شد، حتما رأی می آورد!

12.مردم حتی به علمدار آقا روح الله در جنگ (رضایی) چراغ سبز نشان ندادند و گفتند برو بشین تو خونه استراحت کن!

13.مردم در 3 تیر سه تیر زدند به سه نماینده زر و زور و تزویر.

14.تو این 6 سال باز همینها اومدن یه کاپشن 15 هزار تومانی خریدن و یه چفیه انداختن گردنشون و دوباره لوبیا رو انداختن تو دیگ و گفتند: اناشریک!

15.شیخ احمق دو دهه نماینده امام بودی چه غلطی کردی که الان میخواهی change (تغییر) ایجادکنی؟

16.آقای کروبی آلزایمر گرفته و آقای موسوی ابله، اگر شما صدای این (نه) بزرگ ملت را می شنیدید متوجه chang واقعی می شدید!

17.سخنی با اساتید و دانشجویان مصموم: برای این تابوت فاتحه نخوانید داخلش جنازه نیست!

18.در جریان فتنه 8 ماهه، از حزب الله زنگ می زدند که اگه نمی تونید قصه رو جمع کنید، ما جبهه خودمون رو ول کنیم بیایم ایران!

19.پیروزی شما جوانان در نبرد 8 ماهه به مراتب از عملیاتهای فتح المبین و بیت المقدس و والفجر 8 بیشتر بود.

20.دستگاه قضایی که نمی تواند برای شهرام جزایری تصمیم بگیرد چجور می تواند برای بزرگترهایش تصمیم بگیرد؟

21.پنجه های کوچک احمدی نژاد و سیستم پوسیده قضایی توانایی مقابله با اینها را ندارد.

22.اعلام کرده اند که می خواهند هر سه شنبه بریزند بیرون. من دست شما اغتشاشگران را می بوسم که هر هفته بیاین تو خیابون که ما نخوابیم!

تابلو شد که این حرف ها در قد و قواره یک نفره و اون هم کسی نیست جز اندیشمند انقلابی سردار مهندس حاج سعید قاسمی یا بقول شهید آوینی: آقا سعید.

با اجازتون دو روزی آقا سعید مهمان ما بود که در یک حرکت جهادی و انقلابی همزمان تیتر اصلی سخنان حاجی رو بوسیله سامانه پیام کوتاه و البته از طرق دیگری در تالارهای گفتگو و شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر و ... انعکاس دادیم که بعضی ها بهشون برخورد کلی پیام تهدید آمیز حتی از سوی دوستان عزیز به اصطلاح دلسوز نظام دریافت کردم! این حرکت حتی موجب واکنش برخی شبکه های ماهواره ای نیز شد!

  سفر آقا سعید به روایت تصویر

نکته مهم: جهت بارگذاری کامل تصاویر صبر کنید و جهت دیدن توضیح تصاویر موس خود را روی تصویر مورد نظر قرار دهید.

www.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.com   www.paybast.parsiblog.com

www.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.comwww.paybast.parsiblog.com

 عیدی جدید اینکه هاشمی هم صدای مردم را شنید و از خبرگان رفت! به امید اینکه چهارشنبه سوری امسال سفارت انگلیس را بگیریم و لانه فتنه را خاموش کنیم! پیشاپیش عیدتون مبارک. یاعلی

<** ادامه مطلب... **>




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب