سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437158
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 89 اسفند 29 :: 2:56 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

تجمع اعتراض آمیز کفن پوشان بوشهر دردفاع از مردم مظلوم بحرین و محکوم کردن لشکرکشی سعودی ها و اماراتی ها به پشتیبانی آمریکا و صهیونیست به کشور مسلمان نشین.

امت حزب الله استان بوشهر با روحیه استکبارستیزی و دفاع از حق مظلوم پس از جنایات اجانب در کشور بحرین به ندای هل من ناصر ینصرنی آنها لبیک گفته و با حضور حماسی خود در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس آمادگی خود جهت جانفشانی را اعلام نمود. این تجمع که با حضور امت حزب الله و بصورت خودجوش برگزار شد دارای اهداف زیر بود:

1.هشدار به ایادی استکبار که ایران مهد دلیرمردان با ایمان، با دیگر کشورهای جهان تفاوت فاحش دارد و در صورت حتی یک نگاه خشم آلود خلیج فارس را گورستان آنها خواهیم نمود.

2.آمادگی خود جهت دفاع از ملت مظلوم بحرین را اعلام نموده و صرفا منتظر فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی هستیم.

3.این تجمع هشداری به آل سعود و رژیم منحوس امارات بود که دوران دیکتاتوری به پایان رسیده است و ندای عدالتخواهانه ملتها را بشنوند.

4.با این تجمع مجددا به سرسلسله های فساد عالم (آمریکا و صهیونیست و انگلیس) هشدار می دهیم که خاورمیانه اسلامی در آستانه تحقق است و حضور جهانخوارانه خودرا از این منطقه اسلامی حذف و مهیای آماده سازی گورستان خود در خاورمیانه باشند.

این حضور حماسی که از ساعت 15 روز شنبه 28/12/89 آغاز شد و همه اقشار استان با حضور آمادگی خود را اعلام نمودند. دراثنای جلسه ضمن بین شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود و آل خلیفه» و شعارهایی به زبان عربی از جمله «جیش محمد قادمون – آل خلیفه یا صهیون» سر داده شد و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند. سپس نماینده دانشجویان نیز در محکومیت لشکرکشی رژیم سعودی سخن راندند و نمایندگان روحانیت و هیئات مذهبی نیز حمایت 1200 هیئت مذهبی را از این حرکت اعلام نمودند. در پایان نیز بیانیه پایانی تجمع قرائت گردید.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب