سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437140
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 89 اسفند 29 :: 3:26 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی (مهدی)

امروز روز عهد و پیمان است، روز لبیک است، روز تجدید پیمان با اصول اسلام ناب محمدی است، و لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» مظلومان به خاک و خون کشیده شده بحرین است. امروز شیعه و سنی در جوار ما زیر چکمه های عمال آل سعود و صهیونیست لگدمال می شود. و بر ماست که نگذاریم که خاک مرگ بر کالبد وجودمان حاشیه ببندد و وظیفه اسلامی خود که همان دفاع از مظلوم است را زمین بگذاریم. ولذا در این تجمع یکصدا اقدامات ددمنشانه حاکمان سفاک و دیکتاتورعربی را محکوم می کنیم.

ما مردم استکبار ستیز بوشهری در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس کفن پوش و آماده شهادت دست تمام مبارزان در راه آزادی را محکم می فشاریم و با تمام مسلمین مظلوم پیمان خون می بندیم، که تا آخرین نفس از آرمانهای اسلامی و آزادیخواهانه شما دفاع کرده و حمایت می نمائیم.

1.امت اسلام یک امت واحده است و هرکس منافقانه و به هر نحو به حمایت از ظالم و اجانب بپردازد به خاک مذلت خواهیم نشاند و وحدت جامعه اسلامی را از عمق جان فریاد می زنیم.

2.آل سعود و رژیم امارات حضور نحس خود را از کشور بحرین و حمله به مردم بی دفاع این کشور کوتاه نمایند وگرنه منافع آنها در سراسر دنیا مورد هجوم مسلمانان آزادی خواه قرار خواهد گرفت.

3.به آمریکا این محور شرارت همانطور که در ایران به خاک مذلت نشست هشدار می دهیم که در خاورمیانه نیز منتظر شکست سنگین خود باشد.

4.ملک عبدالله و آل سعود و حسنی مبارک و قزافی دیوانه از مقابله مستقیم با مردم بپرهیزند و الا باید منتظر خشم مردم در جهان اسلام و نابودی ابدی باشند.

5.تمام دنیا بداند جنبش های بیداری اسلامی اخیر مبنای بنیانگذاری خاورمیانه اسلامی جدید خواهد بود و این امر به زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی محقق خواهد شد.

6.ودر آخر به ملت های مظلوم غزه، بحرین، یمن، لیبی، مصر، تونس و دیگر مسلمانان اعلام می داریم که نسیم پیروزی به مشام می رسد. و ما تا آخرین نفس با شما ایستاده ایم شما نیز برترس از مرگ غلبه کنید که ان الباطل کان زهوقا.

والسلام




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب