سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437132
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 89 اسفند 29 :: 3:51 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

در شیعه گی تمام ما تردیدست

مولا ز گناه خلق، در تبعیدست

نفرین به شعور نقشه جغرافی

بحرین عزا گرفته، ایران عیدست

انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی (مهدی)

سلام. عیدتان مبارک!  امت حزب الله در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهایی جنایات وحشیانه آل سعود در بحرین را محکوم کرده و ضمن امضاء طومار و همچنین تکمیل فرم، جهت عضویت درگردانهای استشهادی اعلام امادگی کردند. در این مراسم مهندس پاپری مقدم نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی عنوان نمودند که باخانواده خود خداحافظی کرده و آمده اند تا با فرمان مقام معظم رهبری در عملیاتهای استشهادی شرکت کنند و سوگند یادکردند که وضعیت مردم بحرین و سایر بلاد مسلمین این چنین باشد بر سر سفره عید نخواهند نشست. در این مراسم حجه الاسلام ولمسلمین رکنی مسوول ستاد نمازجمعه بوشهر، دهقان مسوول شوراهای اسلامی استان بوشهر و همچنین یکی از اعضای شورای هیئات مذهبی استان بوشهر به نمایندگی بیش از 1000 هیئت به ایراد سخنرانی و اعلام آمادگی پرداختند. ضمنا در این تجمع بیانیه ای در حمایت از تمام مسلمانان مظلوم جهان بخصوص مردم ستم دیده بحرین قرائت شد و قایق های تندروی ایرانی راهی آبهای نیگلون خلیج همیشه فارس شدند تا خواب راحت را بر همه مستکبران جهان حرام کنند. البته این برنامه یه مصدوم هم داشت (خودم) ولی طرف لیاقت شهادت رو نداشت! در فضای سایبر هم دوستانمان فعال شده اند و حرکات خوبی صورت گرفته و دوستانی که در کشورهای عربی و حتی غربی با ما در ارتباطند خبرهای خوبی از بیداری ملت های خود و به پایان رسیدن عمر حکام مستبدشان برایمان مخابره می کنند.

جهت پیگیری اخبار مختلف این روز ها بهتر است به آدرس های زیر مراجعه کنید که تقریبا همیشه بروز هستند.

 http://www.facebook.com/paybast 

http://www.cloob.com/name/m2002m

در صورت تمایل به عضویت در سامانه اطلاع رسانی نیز یک پیام کوتاه به شماره 09359208822 بفرستید.

لازم به توضیح است که این تجمعات همچنان ادامه دارد و در روز چهارم انشاءالله سفره هفت سین مان را با شمع تزیین کرده و بر بالین شهدای گمنام برای تمام مظلومان جهان حول حالنا را یکصدا قرائت می کنیم و پس از آن با شناور راهی جزیره خارگ می شویم و ... انشاءالله شهادت!

لحظاتی قبل از مصدومیت اینجانب!

مشاهده تصاویر تجمع در 

لینک های مرتبط:

رجا نیوز

فارس نیوز

قطره

دانشجو نیوز

جهان نیوز

خرد نیوز

بازتاب اخبار

راز نیوز

تا اوکه

بوشهر نیوز1

بوشهر نیوز2

سوک

جنوب نیوز1

جنوب نیوز2

سیاست و دیانت

ندای انقلاب

زمان

نازداب

آریا نیوز

دولت یار

. . .




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب