سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 30
  • کل بازدیدها: 436760
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

 

عید فطر... روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد.

مجمع جوانان مطالبه گر جنوب کشور با افتتاح پایگاه خبری تحلیلی "ناصرون" رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

www.naseron.ir

www.naseron.ir

پایگاه خبری تحلیلی "ناصرون" که رسانه مجازی جوانان مطالبه گر جنوب کشور است همزمان با روز جهانی قدس کار خود را آغاز کرد .

در متن شروع به کار این پایگاه خبری تحلیلی آمده است:

"مجمع جوانان مطالبه گر جنوب کشور"، به عنوان یک جریان فکری و ولایت مدار، به دور از وابستگی های متداول، با اتخاذ مشی اعتدال و اعتقاد به"حق باوری"، "مردم سالاری دینی و نقش موثر مردم در اداره امور"، "پالایش فرهنگی و ارتقای معرفت، بصیرت و معنویت در جامعه"، "خدمت صادقانه به مردم"، "قانونگرایی"، "عدالتخواهی"، "آزادی های مصرح در قانون" ، "ضرورت وحدت نخبگان کشور"، "تقدم منافع و خرد جمعی بر مصالح و تصمیمات فردی و باندی"، "رفاه و امنیت و آسایش حداکثری مردم"و "ساده زیستی و پاک دستی مسؤولان" پا به عرصه وجود نهاده است و ضمن پایبندی به اصول و مبانی فکری و خط مشی و راهبرد خویش، از هر فرد و تشکلی که خود را ملتزم به نکات یاد شده بداند استقبال می­ کند و برای عینیت بخشیدن به ارزشهای انقلاب و تحقق آرمان های آن و همچنین استمرار خدمت و حضور فعال در عرصه های اجتماعی به ویژه در حوزه سیاسی، فعالیت خود را آغاز می نماید.

در ادامه این متن که با نام "مرامنامه" منتشر شده است آمده:

رسانه مجازی جوانان مطالبه گر جنوب کشور با راه اندازی "پایگاه خبری تحلیلی ناصرون" فعالیت خود را آغاز می نماید و همانطور که از نام زیبای ناصرون بر می آید یاری گر همه مردم و مسئولین زحمت کش و عدالتخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. امید است بتوانیم به عنوان رسانه ای مبارز و سازنده به اعتلای نام ایران اسلامی کمک کنیم، در مقابل ظلم بپا خیزیم و در حمایت از حق کوتاه نیاییم.

www.naseron.ir

www.naseron.ir

ما آمده ایم تا در مقابل ابهام با شفاف سازی، در مقابل تحریک با روشنگری، در مقابل دروغ با افشاگری، در مقابل اختلاف افکنی با وحدت آفرینی، در مقابل تهییج با آرامش، در مقابل اغراق با کوچک نمایی و در مقابل تحریف با اطلاع رسانی خود خوب و بد را از هم سوا کنیم و با احترام به شعور مخاطبین خود، انتخاب را به مردم واگذار نماییم. شاید همه بگویند شعار است ولی بدون شک این شعارها غیر قابل دسترس نخواهد بود زیرا خواستن توانستن است و ما قلم های خود را برای ادامه طریق، تراشیده و دل به حمایت های بی دریغ شما مردم عزیز خوش کرده ایم.

گفتنی است ، دفتر مرکزی پایگاه خبری تحلیلی "ناصرون" در استان بوشهر شهرستان دشتستان قرار دارد.

www.naseron.ir

مطالب مرتبط:

مرام نامه




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب