سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 30
  • کل بازدیدها: 436759
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

مدیر اجرایی کمیته اطلاع رسانی رزمایش الی بیت المقدس گفت: تاکنون بیش از 120 خبر و گزارش تصویری از این رزمایش در فضای مجازی استان و کشور تولید و مخابره شده است.

مدیر اجرایی کمیته اطلاع رسانی رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ناصرون گفت: این کمیته با اقدامی بسیجی وار موفق به تولید و مخابره بیش از 120 خبر و گزارش تصویری از این رزمایش در مدت سه شبانه روز در فضای مجازی استان و کشور شد.

محسن رضایی نژاد افزود: تولید و انتشار این حجم از اخبار در این مدت کم، بسیار محدود و کم نظیر است.

وی تصریح کرد: این کمیته مرکب از 20 نفر خبرنگار، عکاس، تایپیست، ویرایشگر و اپراتور  زبده بسیجی بودند که با روحیه ای وصف ناپذیر و با حضور مستقیم در محل رزمایش به تولید و مخابره اخبار لحظه به لحظه این گردهمایی بزرگ پرداختند.

رضایی نژاد گفت: بسیج از استعدادها و ظرفیت های فراوانی برخوردار است که با اندکی مدیریت، می توان بوسیله آنان جلوه های زیبایی از حماسه را آفرید.

وی یادآور شد: این نکته حائز اهمیت است که این بسیجیان خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی و فقط به عشق ولی امر خود به این کار ارزشمند دست زدند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر اینکه تعداد 150 خبرنگار داخلی و خارجی این رزمایش بزرگ را از نزدیک پوشش داده اند، 120 خبر تولیدی نیز توسط کمیته اطلاع رسانی رزمایش الی بیت المقدس تولید و منتشر شده و همچنان ادامه دارد. این اخبار را می توانید در ویژه نامه پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر دنبال کنید.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب