سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 437574
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

 

در پی کارشکنی های اصلاح طلبان/

هر کس گمانه زنی هایی را در رابطه با انتخاب گزینه مورد نظر خود ارائه می دهد اما چند روز پیش انتخاب عباس علوی نژاد بعنوان استاندار بوشهر به شکل جدی مطرح شد ولی بازهم استاندار بوشهر معرفی نشد.

داستان انتخاب استاندار بوشهر این روزها نقل محافل سیاسی استان است. هر کس گمانه زنی هایی را در رابطه با انتخاب گزینه مورد نظر خود ارائه می دهد اما چند روز پیش انتخاب عباس علوی نژاد بعنوان استاندار بوشهر به شکل جدی مطرح شد ولی بازهم استاندار بوشهر معرفی نشد.

در همین راستا یک منبع خبری در گفتگو با خبرنگار ما دلیل به تعوبق افتادن انتخاب علوی نژاد بعنوان استاندار بوشهر را مخالفت اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و با فشار شدید اصلاح طلبان اعلام کرد.

گویا جمعی از اصلاح طلبان استان که انتخاب گزینه استانداری خود (تبادار) را بصورت کامل منتفی دیدند، آخرین رایزنی های خود را با معاون اول رییس جمهور جهت جلوگیری از انتخاب علوی نژاد صورت داده اند و این انتخاب به تعویق افتاد.

با گذشت بیش از دو ماه از شروع فعالیت دولت یازدهم و تعیین بیش از نیمی از استانداران سراسر کشور، در مورد استان بوشهر به خاطر تششت آراء و نرسیدن به اجماع در بین لایه های سیاسی استان بویژه عدم اجماع اصلاح طلبان بر روی گزینه واحد، تلاش ها برای انتخاب استاندار جدید هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و بیشتر اخبار موجود به گمانه زنی نزدیکتر است تا اخبار موثق، اما شواهد و قراین و اخبار درز رفته از وزارت کشور نشان از آن دارد که اسماعیل تبادار دیگر بعنوان گزینه نهایی استانداری بوشهر مطرح نخواهد شد و افراطیون اصلاح طلب بوشهری هر دری را به نشانه سهم خواهی می زنند به در بسته می خورند.

بنا بر اخبار رسیده، مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان بوشهر با رایزنی هایی که در سطح ریاست جمهوری و وزارت کشور انجام داده اند علوی نژاد را به شعارهای اعتدال گرایانه دولت یازدهم نزدیک تر دیده اند.

نکته ای که حایز اهمیت است و همه فعالان سیاسی استان فارغ از حزب و جناح خاصی بر آن پایفشاری دارند و از چند وقت پیش با موضع گیری های خود بر رسیدن به آن تلاش می کنند معرفی گزینه ای بومی با پیشنه ای معتدل برای استانداری بوشهر است . عباس علوی نژاد سابقه دو دوره معاونت استانداری در بوشهر و فارس و فرمانداری گناوه را در دوره اصلاحات را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

درج شده در روزنامه جوان و سایر رسانه ها




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب