سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 437564
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

در حاشیه نمایشگاه مبلمان در بوشهر؛

 

غالب شرکت های حاضر در این نمایشگاه را شرکت های تهرانی تشکیل می دهند که برای کسب در آمد دراین نمایشگاه شرکت کرده ند و جالب تر این است که بیشتر فروشنده های نمایشگاه دختران بوشهری هستند که با قیافه ای بزک کرده و موهای افشان به خریداران لبخند می زنند و آنها را برای خرید کالا زرق و برق دار دعوت و ترغیب به خرید می کنند.

چند روزی است که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان بوشهر نمایشگاه مبلمان و وسایل منزل افتتاح شده است.

زمانی که از کنار نمایشگاه عبور می کنی سیلی از مردم را می بینید که خودر وهای خود را در اطراف این نمایشگاه پارک کرده و به سمت نمایشگاه در حرکتند.



برخی برای خرید وسایل خانگی و مبلمان می روند و برخی دیگر تنها به هدف تماشا وسایل به قولا شیک نمایشگاه گشت وگذاری را در این نمایشگاه می زنند و بعد هم  می روند.

اما نکته ای که در بدو ورود به این نمایشگاه نظرم را به خودش جلب کرد فضای کاملا غربی نمایشگاه است که حتی شکل و شمایل آدم های فروشنده آن هیچ قرابتی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارند. فرهنگ بومی بوشهر پیش کش..!

غالب شرکت های حاضر در این نمایشگاه را شرکت های تهرانی تشکیل می دهند که برای کسب در آمد دراین نمایشگاه شرکت کرده ند  و جالب تر این است که بیشتر فروشنده های نمایشگاه دختران بوشهری هستند که با قیافه ای بزک کرده و موهای افشان به خریداران لبخند می زنند و آنها را برای خرید کالا زرق و برق دار دعوت و ترغیب به خرید می کنند.
جالب تر اینکه غرفه مدیریت نمایشگاه که باید در شکل و شمایلی رسمی اداره شود توسط دو خانم با پوششی نامناسب اداره می شد.


در این نمایشگاه خبری از ارزانی نبود در آنجا وسایل به قیمت خون انسان معامله می شد.از برخی ها شنیدم که می گفتند: کالاهای که بعد از خرید از طرف این شرکت ها برای مشتری ارسال می شود بسیار بی کیفیت تر از آن  وسایلی هستند که در نمایشگاه به مردم ارائه می شوند.



حال جای سوال دارد که در این نمایشگاهی که تولید کنندگان استانی حضور نداشته باشند و کالاها به قیمت گران به فروش برسند و جنس مرغوب هم ارائه نشود چه منافعی
جز خالی کردن جیب مردم بوشهر دارد؟!

 

درج شده در روزنامه جوان و سایر رسانه ها




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب