سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 73
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437679
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
شنبه 92 آبان 18 :: 3:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

خاتمی با زیرکی تمام، اخلاق مداری و منصف بودن را صفت های ارزشمند عسکر اولادی عنوان کرده و این دو صفت را بین دیگر اصولگرایان نایاب می داند.

هفته گذشته حبیب الله عسکراولادی از پیشکسوتان انقلاب، دار فانی را وداع گفت. وی شخصی مورد احترام در بین گروه های مختلف سیاسی بود.
اما بعد از فوت این بزرگ اصولگرایان، برخی از اصلاح طلبان نیز در راستای رسای وی مطالبی نوشته اند اما نکته قابل توجه یادداشت محمدرضا خاتمی در روزنامه شرق با عنوان (تنها اصولگر- اصولگرای تنها) بود.
خاتمی درگذشت عسکراولادی را ضایعه بزرگی دانسته و عنوان می کند ((هیچ کس نمی تواند جای خالی ایشان را در میان جریان اصولگرایی پرکند))
خاتمی با زیرکی تمام، اخلاق مداری و منصف بودن را صفت های ارزشمند وی عنوان کرده و این دو صفت را بین دیگر اصولگرایان نایاب می داند.
جالب این است محمدرضا خاتمی که دم از انصاف می زند، کمال بی انصافی را در قبال رقبای اصولگرای خود روا می دارد.
آیا به راستی اخلاق مداری و انصاف بین اصولگرایان نایاب است؟ آیا با وجود صد عالم دینی که خود را نزدیک به اصولگرایان می دانند، بیان چند مسئله ای انصاف و اخلاق گرایی است؟
محمدرضا خاتمی که دبیرکلی حزب منحله مشارکت را در کارنامه دارد، دم از انصاف می زند در حالی که نه در زمانی که آن ها از حاکمیت خارج شدند و نه در روزی که نظام را در سال 88 با فتنه متهم به تقلب در انتخابات کردند، هیچ بوی از اخلاق و انصاف از رفتار ایشان و هم حزبی هایشان به مشام نمی رسید.
جریان اصولگرا هیچ گاه کل اصلاح طلبان را متهم به بی اخلاقی و بی انصافی نکرد و نخواهد کرد و با یک چوب همه را نخواهد راند.
اما انگار میدان بی اخلاقی برای دوستان حزب مشارکت تمامی ندارد و ایشان با هر وسیله ای تلاش دارند اصولگرایان را تخریب کنند حتی برای این کار اصولگرایان مرحوم شده را نیکو خطاب کرده و دیگران را بی انصاف و بی اخلاق خطاب می کنند.
این حرکت ایشان مرا به یاد شعار فتنه گران در سال 88 انداخت که می گفتند "بسیجی واقعی همت بود و باکری" و دلیل اینکه ایشان همت و باکری را بسیجی واقعی خطاب کردند این بود که این شهدای عزیز در میان ما نبودند تا در مقابل فتنه گری ایشان بایستند، یعنی بسیجی خوب بسیجی مرده است.
و حال رفتار آقای خاتمی هم این را می گوید که اصولگری خوب اصولگرای مرده است! این روش مشی ثابتی برای آقایان شده تا به وسیله آن دیگران را مورد تاخت و تاز قرار دهند.

مهراب کیانی




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب