سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437607
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 92 آبان 13 :: 8:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

 

همزمان با سراسر کشور

دانش‌آموزان دشتستانی، هم صدا با دانش‌آموزان سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 13 آبان، فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا سردادند.

امروز راهپیمایی 13 آبان در برازجان با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

راهپیمایان برازجانی همچون سراسر کشور، یکصدا با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و همه همپیمانانش اعلام کردند.

در این راهپیمایی بدلیل حساسیت هایی که چند وقت اخیر در سطح مجامع سیاسی به سردادن شعار مرگ بر آمریکا ایجاد شده بود، اقشار مختلف مردم دوشادوش دانش آموزان بوشهری به خیابان ها آمدند تا بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندند و به دنیا بفهمانند روز 13 آبان مخصوص دانش آموزان و دانشجویان نیست که همه ملت ایران به سیاست های خصمانه آمریکا معترض است و این اعتراض خود را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به رخ جهانیان می کشد.

در پایان، راهپیمایان در مصلی نماز جمعه برازجان تجع کرده و با تکبیرهای رسایشان، مهر تأییدی بر بند بند قطعنامه و بیانیه پایانی راهپیمایی 13 آبان 1392 زدند.

 




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب