سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437623
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 92 آبان 15 :: 1:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

 

در اقدامی انقلابی؛

در اقدامی انقلابی، مردم بوشهر امان نامه شمر را لگدما کردند.

تابلوهای «صداقت آمریکایی» در نقاط مختلف شهر بوشهر نصب شد.

به دنبال نصب تابلوها و بیلبوردهای روشنگرانه “صداقت آمریکایی” در تهران و کلانشهرها، تحمل ناپذیری دولتمردان و جمع آوری این آثار تأثیر گذار هنری از سطح شهر تهران؛ به مناسبت 13 آبان همان تابلوها درنقاط مختلف شهر بوشهر نصب شده است و چشم هر رهگذری را به خود خیره می کند.

از جمله این تابلوها، تابلوی معروف به امان نامه شمر ذی الجوشن است که با درج تصویری از شمر و اوباما جمله “با ما باش در امان باش” ذیل آن نوشته شده است و به مناسبت تقارن یوم الله 13 آبان ماه محرم الحرام که در میادین اصلی پایتخت دارالحماسه ایران اسلامی نصب شده و مردم نیز در راهپیمایی پرشورشان با فریاد هیهات منا الذله این امان نامه را لگدمال کردند تا به آمریکای جهانخوار بفهمانند که اهل سازش با  دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نیستند.

مردم ایران زمین، در راهپیمایی 13 آبان امسال خود یکی از غیردولتی ترین تجمعات تاریخ این سرزمین را با شعارهای مرگ بر آمریکا و لبیک یا حسین خود به نمایش درآوردند.

 


باز هم به قلم بنده اما عکس ها از: سید احمد موسوی




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب