سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437609
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
شنبه 92 آذر 30 :: 8:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

مغالطات سریع القلم؛

http://naseron.ir/images/stories/18715_386.jpg

باید اذعان نمود اظهارات سخیف جناب مشاور آقای روحانی و توهین به ملت ایران در راستای نفی آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، لذا باتأمل در برخی مواضع و اندیشه های جناب سریع القلم به روشنی می توان عدم درک صحیح و واقعی جناب مشاور را از آموزه های اصیل انقلاب اسلامی را دریافت.

مهدی نجفی:

در روز های اخیر مواضع مشاور رئیس جمهور موجب سرخوردگی بسیاری از اقشار جامعه گردید،مواضعی که در متن خود بیانگر سیطر? فرهنگ منحط غربی بر اندیشه های برخی مسئولان دولت اعتدال می باشد،هم چنین باید گفت با مواضع اخیر این فرد هتاک و دیگر اقدامات نگران کنند? برخی متولیان فرهنگی قو? اجرایی کشور ،اعتبار و عیاراندیشه های  فرهنگی دولت اعتدال بر همگان آشکار گردید،لذا اعتراضات اخیر بسیاری از نخبگان فرهنگی نظام اسلامی و حتی هشدار های متعدد مراجع عظام تقلید به متولیان فرهنگی دولت اعتدال بیانگر رویکرد خطرناک برخی سیاست گذاری های فرنگی در جامع? اسلامی می باشد.

باید اذعان نمود اظهارات سخیف جناب مشاور آقای روحانی و توهین به ملت ایران در راستای نفی آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، لذا باتأمل در برخی مواضع و اندیشه های جناب سریع القلم به روشنی می توان عدم درک صحیح و واقعی جناب مشاور را از آموزه های اصیل انقلاب اسلامی را دریافت.

مقول? عدالت به عنوان از مهمترین و کلیدی ترین آموزه های اسلامی است که منبعث از نص صریح قرآن و کلام نورانی ائم? اطهار می باشد،مقوله ای که متأسفانه  برخی از نزدیکترین مشاوران آقای روحانی و روشنفکران پر مدعا درک درست و صحیحی از آن ندارند و با جایگزینی عدالت مارکسیستی به جای عدالت اسلامی در راستای توهین به ملت ایران حرکت می کنند،که این نقیص? جناب مشاور، به عنوان تهدید جدی برای ایند? رویکردهای فرهنگی دولت اعتدال محسوب می گردد.

مشاور هتاک آقای روحانی با تحریف حقایق سیاسی کشور در مغالطه ای آشکار وجود دغدغه های عدالت محورانه در ملت ایران را منبعث از آموزه های مارکسیستی قلمداد می کند و می گوید:« اما در ایران کمونیسم با پوپولیسم همراه شد زیرا ما در ایران همواره دغدغه توزیع نابرابر داشتیم. در طول تاریخ امپراتوری ایرانی به دلیل حاکمیت ظلم و ستم و سرکوب اقوام و جامعه همیشه با مشکل توزیع امکانات و درآمدها مواجه بودیم. علت اینکه ما ایرانیان به واژه عدالت علاقه‌مندیم، هم یک بعد واقعی و هم یک بعد روانی دارد و به دلیل ظلمی است که در بسترهای تاریخ این کشور حضور داشته است»!!!

در پاسخ به نظرات ضعیف و دور از واقع مشاور رئیس جمهور باید گفت،آموز? عدالت اسلامی با شعار  عدالت مارکسیستی دارای تفاوت های ماهوی فراوان می باشد،زیرا عدالت منبعث از اسلام مبتنی بر مردم گرائی عدالت گرا می باشد،لیکن عدالت مارکسیستی با نفی نقش مردم در سرنوشت خود و نیز جلوگیری احزاب سیاسی مارکسیستی و لیبرالی  از طرح مطالبات توسط مردم،بر مبنای تقویت قدرت های سیاسی و اقتصادی ،عدالت نخبه گرا را به ارمغان آوردند، شعار حمایت از طبق? کارگر  که با نفی دین و معنویت در جوامع غیر دینی رواج پیدا کرده است با مقول? عدالت اسلامی که بر مبنای معنویت و حفظ کرامت انسانی و تلاش مردم برای از بین بردن تبعیض در جامعه، تفاوت غیر قابل انکار دارد،لذا جوامع کمونیستی با طرح شعار عوام فریبان? حمایت از طبق? آسیب پذیر و پرداخت اندک حقوق برای کارگر ، در واقع برای تقویت صاحبان صنعت و بخش های اقتصادی خصوصی و نیز حمایت از سیاسیون آن جامعه  حرکت می کنند،لذا عدالت کمونیستی در عمل دچار پارادوکس گفتاری و رفتاری است،زیرا در لوای طرح حمایت از طبق? کارگر در واقع تقویت کارتل های اقتصادی را دنبال می کند،لذا مواضع نادرست آقای سریع القلم و توهین این فرد هتاک به ملت ایران و نفی آموزه های ناب اسلامی و تحریف آشکار آرمان های ملت مسلمان ایران به سمت گرایش های مارکسیستی خطای نابخشودنی است که ضرورت  اصلاح رویکرد مذکور و عذرخواهی از ملت مسلمان ایران به عنوان امر ا نکار ناپذیر مطرح می باشد.

به راستی نفی آموزه ای مهم به نام عدالت اسلامی و ممزوج نمودن دغدغه های ملت ایران با گزاره های مارکسیستی از سوی فردی که ادعای مشاوره رئیس دولت را با خود یدک می کشد جای بسی تأسف دارد به راستی جناب اقای روحانی با حضور مغالطه کنندگانی به ظاهر مدرن و شیک پوش، همچون سریع القلم چگونه   می خواهد منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی سازد؟آیا شخصی که عامدانه یا جاهلانه با ممزوج نمودن مبانی اسلام و مارکسیت خود را به عنوان نظریه پرداز به برخی محافل روشنفکری تحمیل می کند لیاقت حضور در بالاترین عرص? خدمت رسانی به مردم را داراست؟

لذا امید است شخص رئیس محترم جمهور در راستای منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید با برخورد قاطع و محکم با این فرد هتاک و مقابله با  برخی از افراد و جریانات شبه روشنفکران سکولار در متن دولت اعتدال ،بیش از پیش  صیانت نظام اسلامی و آرمان ها و ارزش های اسلامی به ویژه  اموز? اسلامی عدالت را برای ملت مسلمان ایران اثبات سازند.

درج شده در سایتهای مختلف خبری

 

نکته: با عرض پوزش از مخاطبین گرامی طی خطای انسانی صورت گرفته در سایت جم خبر یادداشت های استاد ارجمند حجت الاسلام مهدی نجفی اشتباها بنام نویسنده وبلاگ درج شده بود که اصلاح شد؛ ضمن عذرخواهی مجدد از مولف گرامی یادآور می شود نام نویسنده وبلاگ در همه پست های وبلاگ ثابت است و با نام نویسنده متون تفاوت دارد. خواهشمندیم عزیزانی که مطالب را در سایت خود درج می کنند به نام نویسنده مطلب دقت ویژه داشته باشند و در صورت درج نام نویسنده وبلاگ بجای نویسنده مطلب حتما اصلاح نمایند. با سپاس




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب