سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 29
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437635
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

با همراهی رئیس سازمان ارتباطات اسلام و آمریکا؛

 

پروفسور ابراهیم سلطانی فر به همراه فرزندش، مهدی سلطانی فر رئیس سازمان ارتباطات اسلام و آمریکادر اوکلاهاما، به دعوت اصحاب رسانه در چهارمین نمایشگاه الکامپ بوشهر حضور یافت و مشغول سخنرانی و پاسخ به سوالات خبرنگاران شدند.

پروفسور ابراهیم سلطانی فر متولد برازجان و عضو هیئت علمی دانشگاه لانگستون شهر اوکلاهاما آمریکا به همراه فرزند ارشدش مهدی سلطانی رئیس سازمان ارتباطات اسلام و آمریکا در اوکلاهاما، در چهارمین نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر حضور یافت و با خبر نگاران به گفتگو پرداخت.
پروفسور ابراهیم سلطانی فر متولد 1334 در شهر برازجان است.
وی دیپلم را در دبیرستان فردوسی برازجان اخذ کرد و سپس در سال 54 به سربازی رفت.
وی می گوید: در قدیم امکانات نبود و برای ادامه تحصیل وقتی پشت وانت به شیراز می رفتیم، کاملا غبارآلود می شدیم. در آن زمان در برازجان فقط رشته انسانی و مدرسه سعادت رشته ریاضی و فنی داشت وعلاقمند بودم جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور بروم.
پروفسور بعد از دو سال خدمت سربازی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های آمریکا و هند اقدام کرد که به گفته خودش از طریق یکی از بستگان در دانشگاه آمریکا پذیرفته شد.
وی در آگوست 1977 میلادی مقارن با 1356 شمسی وارد دانشگاه کانزاس یونیورسیتی شد و در رشته انرژی هسته ای ادامه تحصیل داد.
پروفسور سلطانی در ایام انقلاب و به دلیل مسائل سیاسی با مشکلات مالی روبرو شد و برای رفع این مشکلات به کار دانشجویی و تدریس خصوصی پرداخت تا اینکه در سال 1982 میلادی و مقارن با 1361 شمسی در رشته کشاورزی فارغ التحصیل شد.
وی می گوید: بعد از فارغ التحصیلی قصد برگشتن به وطن داشتم ولی به دلیل مشکلاتی که در ایران بود کار و ازدواج... در آمریکا ماندگار شدم.
این هم استانی مقیم آمریکا بعد از لیسانس بلافاصله فوق لیسانس مهندسی مدیریت صنایع خواند و سال 1990 به ایران بازگشت و از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.
به گفته پروفسور، ابتدا قرار بر این بود که وی در نیروگاه بوشهر مشغول به کار شود ولی به دلیل مشکلات زیاد خانوادگی و وضعیت فرزندش بنا به توصیه دوستان به آمریکا برگشت و در رشته دکترای تکنولوژی کامپیوتر در دانشگاه کانزاس یونیورسیتی ادامه تحصیل داد.
هفته پیش طبق روال هر ساله، پروفسور ابراهیم سلطانی فر به همراه خانواده اش به شهر برازجان، سرزمین مادری خود سفر کرد تا از نزدیک مادر گرامیشان را دیدار کنند.
از همین رو پروفسور به همراه فرزند ارشدش، مهدی سلطانی رئیس سازمان ارتباطات اسلام و آمریکا در اوکلاهاما، به دعوت اصحاب رسانه در چهارمین نمایشگاه الکامپ که در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار شد، حضور یافت و مشغول سخنرانی و پاسخ به سوالات خبرنگاران شدند.

 

در ذیل تصاویری از حضور  و بازدید پرفسور و فرزندش در نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر مشاهده می شود.















موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب