سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 76
  • کل بازدیدها: 437695
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

مصادیق علمی و عملی انتخاب چهره ماندگار بوشهر چیست؟

گرچه بیم آن می رود که اگر بخواهیم تاریخچه نه چندان دور منطقه مان را ارزیابی کنیم شاید هم احساس برانگیز و نقد بر نقد باشد، اما حرف حق هر چه هم تلخ باشد به نتیجه شیرین و دلپذیرش می ارزد علیهذا مسئولان مربوطه عنایتی فرمایند از پاره ای ارزش های گذشته که مشتی نمونه خروار است.

شهری که پایتخت اولین هاست با این همه سوابق مبارزاتی و انقلابی اش، منابع سرشار و استعداد خدادادیش ونبوغ کلان مردمش بی مناسبت نبود که روزی یا هفته ای بنام خود داشته باشد که در آن از مفاخر کم نظیرش تجلیل شود.

گرچه بیم آن می رود که اگر بخواهیم تاریخچه نه چندان دور منطقه مان را ارزیابی کنیم شاید هم احساس برانگیز و نقد بر نقد باشد، اما حرف حق هر چه هم تلخ باشد به نتیجه شیرین و دلپذیرش می ارزد علیهذا مسئولان مربوطه عنایتی فرمایند از پاره ای ارزش های گذشته که مشتی نمونه خروار است.

اعضای محترم شورای شهر بوشهر باید بدانند که وارث بلامعارض میراثی شده اند کوه پیکر و سنگین، باری کمرشکن و بسیار طاقت فرسا که شما فرزند خواندگان آن باید از هفت خوان رستم بگذرید تا بتوانید آن را سالم وتمام به سر منزل مقصود برسانید.

تا این جا به حمدالله دریچه روشنی را پیش رو داریم که از فضای آن با وزیدن نسیمی خوش و ملایم، رایحه دل انگیز هوا را خوش بو تر و تازه تر می کند و نور امید را به دل های مأیوس و یخ زده مردم شرجی خورده این دیار می تاباند و لیکن در ذات خود اما و اگرهایی هم دارد. بوشهری که خود توسعه نیافته ترین پایتخت توسعه یافته کشور است چرا باید اولین های شبهه دار را نیز به مفاخرش ورود دهیم و سند خوارج را در پرونده آن پیوست زنیم.

شکی نیست که روح ایثار و فداکاری خود پتانسیلی است که هر موتور جام کرده ای را به حرکت در می آورد و در ضمن هم باید اذعان کرد که در این جهان هستی کسی به مدینه فاضله نرسیده است. ممالک و ملت ها هر یک مسائل و مشکلات ساختاری وکمبودهای عارضه ساز خود را دارند اما در خانه مور شبنمی طوفان است و در استان ما ولی خروج از حاکمیت استاندار اسبقش نه طوفان است و نه شبنم. نسیمی بود که وزیدن گرفت تا با آبروی این نظام مقدس بازی کند ولی به حرمت خون شهدای این مرز و بوم فقط سطوری از کتاب های قطور تاریخ را به خود اختصاص داد.

حال که جناب مهندس تبادار با تجارب اندوخته و استغنای مدیریت پرسابقه شان، امضای سند ننگین خروج از حاکمیت در دوره استانداری خود را در کارنامه دارد چه راهی بهتر ازاینکه این سند را با حذف ایشان از فهرست چهره ماندگار این دیار پرمهر به موزه تاریخ بفرستیم و از قرآن کریم کلام الله مجید قوّت بگیریم که می فرماید: اِنَ للهَ لا یُغَیرُ ما بقومٍ حّتی لا یُغَیُر و ما باَنفسُهِم (خداوند هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر خود آن قوم خود را تغییر بدهد).

حال بنده بعنوان کوچکترین عضو از دریای پرتلاطم جامعه رسانه ای استان بوشهر از اعضای محترم شورای شهر بوشهر و تصمیم گیران و تصمیم سازان هفته فرهنگی بوشهر خواهشمندم در صورت نهایی شدن این انتخاب مشکوک مصادیق علمی و عملی این انتخاب را برای مردم تشریح کرده یا اینکه تغییری در لیست چهره های ماندگار بوشهر ایجاد نموده تا نام خود را بعنوان بازی خوردگان جریانات سیاسی این استان در نوار مغزی این مردم ثبت و ضبط نکنند.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب