سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 42
  • بازدید دیروز: 30
  • کل بازدیدها: 436791
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

هجوم خاموش...

ترویج پروژ? بی عفتی؛ با چاشنی ساپورت های آمریکایی/اسرائیلی+عکس

در روزهای اخیر و در میان برخی فروشگاه های لباس زنان و به ویژه از طریق فروشندگان زن در استان بوشهر، فروش ساپورت های منقش به پرچم رژیم نامشروع اسرائیل و آمریکا به فراوانی مشاهده می گردد.

مهدی نجفی:

در روزهای اخیر و در میان برخی فروشگاه های لباس زنان و به ویژه از طریق فروشندگان زن در استان بوشهر، فروش ساپورت های منقش به پرچم رژیم نامشروع اسرائیل و آمریکا به فراوانی مشاهده می گردد که این امر زنگ خطر ترویج فرهنگ منحط غربی و حتی قبح زدائی از اعمال ننگین رژیم جنایتکار اسرائیل ونیز تسهیل ارتباط ذلت بار با آمریکا را در سای? سیاست تسامح و تساهل مدعیان اعتدال در فضای این استان استکبار ستیز را به ارمغان خواهد داشت.

در تبیین این موضوع باید گفت تأثیرات مخرب پوشش ساپورت برای دختران و زنان در سطح اجتماع غیر قابل انکار می باشد، زیرا تهدیدات فرهنگی این نوع پوشش علیه مقول? حجاب و عفاف از بدیهی ترین شاخصه های ساپورت می باشد، هم چنین این نوع پوشش در ذات خود مروج خود نمائی و بدن نمائی زنان و دختران و به تبع آن افزایش مولف? جلوه نمائی در بین جامع? زنان استان بوشهر و در نهایت افزایش آسیب پذیری جامعه به ویژه تخریب آرامش روانی جوانان و تضعیف امنیت اجتماعی و فرهنگی در استان را منجر خواهدشد.

لیکن با وجود هم? این خطرات و تهدیدات، اقدام برخی فروشگاه ها به ویژه فروشندگان پوشاک زنان در فروش ساپورت های منقش به پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا پیچیدیگی جنگ نرم دشمنان اسلام و توطئه اندلسی نمودن فضای فرهنگی استان را بیش از گذشته مطرح می سازد. از این رو باید مدعی شد ورود این ساپورت ها در سطح فروشگاه ها و به ویژه فروشندگان زن قطعاً تبعات جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

بدیهی است ورود این نوع پوشش آن هم با نقش پرچم های اسرائیل و آمریکا دارای پیامدهای فراوان برای فضای فرهنگی و حتی سیاسی جامعه خواهدگردید، که از آن جمله می توان به قبح زدائی از جنایات رژیم نامشروع اسرائیل در بین اندیش? جوانان و به تبع آن رسمیت بخشی به رژیم خوانخوار اسرائیل و  نیز ترویج لیبرالیسم فرهنگی غرب به عنوان اهم آن پیامدها اشاره نمود.

لذا هم? مسئولان فرهنگی بالأخص متولیان فرهنگی دولت تدبیر و امید در استان بوشهر با همراهی هم? نهادهای مسئول در سریع ترین زمان ممکن باید در راستای مقابله و جمع آوری این نوع ساپورت ها از سطح مغازه ها و بازار اقدام نمایند، هم چنین ضرورت اقدامات فرهنگی برای تبیین و روشنگری از جنایات رژیم نامشروع اسرائیل و جنایات ضد بشری آمریکا برای عمق بخشی به بینش سیاسی جوانان استان به ویژه زنان و دختران امری حیاتی است، زیرا ارتقای بینش سیاسی و فرهنگی در بین جوانان می تواند به عنوان مانع کلیدی در برابر جنگ نرم قدرت های بیگانه و دشمنان فرهنگ مترقی حجاب و عفاف مورد نظر قرار گیرد.

گفتنی است ضرورت دغدغه مندی متولیان فرهنگی در استان برای مقابله با توطئ? فرهنگی دشمنان در قبح زدائی از فرهنگ حجاب و عفاف به شدت احساس می گردد زیرا قدرت های استکباری برای تداوم و استمرار تهاجم فرهنگی و سیطر? لیبرالیسم فرهنگی غرب  از هم? حربه ها به ویژه در راستای قبح زدائی از فرهنگ عفاف و حیا اقدام می کنند، لذا خطر روز افزون هجوم به باورهای اعتقادی و اجتماعی جوانان استان در ابعاد گسترده و تأثیرات مخرب فکری و ذهنی ساپورت های منقش به پرچم اسرائیل و آمریکا و محصولاتی از این دست بر اندیش? جوانان به ویژه زنان و دختران، پیامدهای خطرناک و غیر قابل جبران از خود به جای خواهد گذاشت.

نکت? تأسف بر انگیز این است که برخی متولیان فرهنگی مدعی اعتدال در استان بعضاً با سکوت و غفلت در مقابل نفوذ لیبرالیسم فرهنگی علیه حیا و عفت دختران و زنان  استان، در عمل اعتقاد خود به سیاست تسامح و تساهل فرهنگی را به منص? ظهور رساندند که این رویکردخطرناک زمین? بسط و گسترش  ورود ساپورت های مذکور در استان را تشدید نموده است، لذا  باید هشدار داد رویکرد مسامحه کاران? مدعیان اعتدال در استان در مواجهه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی جامعه به هیچ عنوان برای مردم ولایتمدار استان بوشهر قابل قبول نیست.

از این رو لزوم هماهنگی هم? ارگان های فرهنگی در استان و انسجام آن ها با قوای انتظامی و قضائی برای مقابله و جمع آوری ساپورت های منقش به پرچم رژیم نامشروع اسرائیل و دیگر نظام های استکباری از سطح شهر و تصفی? فضای فرهنگی استان از لوث البس? مروج فرهنگ منحط غربی و ساپورت های مروج رژیم صهیونیستی  امری غیر قابل انکار می باشد.

امید است هم? نهادهای مسئول از باب امر به معروف و نهی از منکر در راستای ارتقای فضای فرهنگی جوانان و مواجهه موثر و مطلوب با نفوذ لیبرالیسم فرهنگی غرب در استان بوشهر تلاش نمایند که تحقق این امر در واقع می تواند فضای اجتماعی و فرهنگی استان به ویژه جوانان را در برابر جنگ نرم قدرت های استکباری ایمن و مصون سازد.

 

نکته: با عرض پوزش از مخاطبین گرامی طی خطای انسانی صورت گرفته در سایت جم خبر یادداشت های استاد ارجمند حجت الاسلام مهدی نجفی اشتباها بنام نویسنده وبلاگ درج شده بود که اصلاح شد؛ ضمن عذرخواهی مجدد از مولف گرامی یادآور می شود نام نویسنده وبلاگ در همه پست های وبلاگ ثابت است و با نام نویسنده متون تفاوت دارد. خواهشمندیم عزیزانی که مطالب را در سایت خود درج می کنند به نام نویسنده مطلب دقت ویژه داشته باشند و در صورت درج نام نویسنده وبلاگ بجای نویسنده مطلب حتما اصلاح نمایند. با سپاس




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب