سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437765
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

همزمان با برگزاری روز همبستگی با کودکان غزه

کشتار کودکان غزه؛ ارمغان اخلاق مداری آمریکا و اسرائیل

سخنرانی افشاگرانه رئیس جمهور آرژانتین به خوبی حاکی از افشای ماهیت پلیدی رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آمریکا بوده است، بیداری انسانی عموم جوامع بشری که در لسان رئیس جمهور آرژانتین بیان گردید نشان می دهد درک حداقل محکومیت کشتار کودکان فلسطینی در غزه امر سخت و دشواری نیست، اما به راستی چرا درک محکومیت وحشی گری اسرائیل برای مدعیان دروغین حقوق بشر اینقدر سخت و دشوار شده است؟

مهدی نجفی:

تهاجم ددمنشانه رژیم نامشروع اسرائیل بر مردم مظلوم و بی دفاع غزه بار دیگر معیارهای دو گانه قدرت های غربی در مقوله حقوق بشر را به اثبات رسانید، ادعاهای دولت های غربی در دفاع از حقوق بشر که با بمب باران رسانه های غربی همراه می گردد و بعضآ هجوم رسانه ای آن ها در پخش تصاویری از دغدغه مندی دولت های غربی حتی در دفاع از حقوق حیوانات گوش فلک را کر می نماید. سکوت خائنانه دولت های غربی در پی کشتار کودکان و زنان در غزه از سوی اسرائیل و حمایت از جنایات این رژیم جنایتکار، به روشنی افشاکننده چهره پلید و مشمئزکننده معیارهای لیبرالیسم در مقوله حقوق بشر می باشد، بنابراین در وهله نخست ضمن اعلام انزجار از سکوت جنایت بار این دولت های غربی، باید در راستای اتحاد امت اسلامی و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم شجاع و مقاوم غزه اقدام نمود.

بدیهی است کشتار کودکان درجنگ اخیر غزه را می توان به عنوان اوج خباثت و وحشی گری رژیم کودک کش اسرائیل مورد نظر قرار داد، مگر نه این است که کودکان در غزه باید مانند همه کودکان در سراسر جهان از حق حیات و بازی و برخورداری از نعمت پدر و مادر و نیز حق آرامش برخوردار باشند؟ آیا کودکان غزه به نسبت دیگر کودکان در دنیا بی نیاز از محبت و عاطفه پدر و مادرند؟ آیا زخم تن و جان کودکان غزه در مقایسه با دیگر کودکان جهان بی درد است؟ آیا کودکان غزه از عصمت و پاکی و مظلومیت دیگر کودکان دنیا برخوردار نیستند؟ آیا کودکان فلسطینی گناهی را مرتکب شدند که باید خونشان را بر زمین ریخت؟ اگر اینگونه نیست پس چرا، مدعیان دموکراسی و حقوق بشر که ادعای دروغین آن ها در موضوعات بشر دوستانه گوش فلک را کر نموده است نه تنها هیچ حمایتی ولو شعاری و تبلیغاتی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت کشتار کودکان مظلوم غزه ابراز نکرده اند بلکه در مواجهه با این جنایات وحشیانه اسرائیل سکوت خفت بار اختیار کرده اند و حتی خباثت دولتمردان غربی از سکوت خائنانه نیز فراتر رفته است و دولتمردان کاخ سفید، انگلیس و آلمان... از کشتار کودکان توسط اسرائیل حمایت کرده اند و این جنایات را حق طبیعی اسرائیل در دفاع از خود دانستند!

سخنرانی افشاگرانه رئیس جمهور آرژانتین به خوبی حاکی از افشای ماهیت پلیدی رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آمریکا بوده است، بیداری انسانی عموم جوامع بشری که در لسان رئیس جمهور آرژانتین بیان گردید نشان می دهد درک حداقل محکومیت کشتار کودکان فلسطینی در غزه امر سخت و دشواری نیست، اما به راستی چرا درک محکومیت وحشی گری اسرائیل برای مدعیان دروغین حقوق بشر اینقدر سخت و دشوار شده است؟ به راستی جز سرسپردگی به جنایتکاران اسرائیلی و تأیید جنایات و وحشی گری اسرائیل  پیام سکوت ننگین دولتمردان غربی چیست؟

در روزهای اخیر مواضع بی شرمانه نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل در سازمان ملل اوج وحشی گری این رژیم کودک کش را برای جهانیان آشکار نمود آنجائی که نخست وزیر کودک کش اسرائیل ارتش کودک کش خود را اخلاقی ترین ارتش دنیا!! نامید و مدعی شد حماس عامل مرگ کودکان فلسطینی است! در تقبیح این دروغ های مضحک و شرم آور از سخنان مهمترین مجرم کودک کش در جنگ اخیر غزه باید گفت عمق زشتی این ادعای مضحکانه نتانیاهو در موضوع اجتناب ارتش اسرائیل از کشتار غیر نظامیان و به ویژه کودکان به آن حد و میزان است که رسانه های وابسته به سرمایه داران صهوینیسم سعی کردند جوک سالِ این جنایتکار اسرائیلی را به شدت مورد سانسور خبری خود قرار دهند. برجسته سازی این همانی داعش و حماس که در صحبت های نخست وزیر جنایتکار اسرائیل بیان گردید به عنوان سرتیتر مواضع نخست وزیر این رژیم ذکر گردید  لذا آش آنقدر شور شده بود که حامیان این رژیم جنایتکار نیز برای اجتناب از مضحکه شدن نزد افکار عمومی دنیا سخنان وقیحانه و بی شرمانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به صورت برجسته منعکس نکردند زیرا جنایات اخیر رژیم اسرائیل، وجدان های آگاه همه مردم سراسر جهان را در اعتراض به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه متحد نموده است و مشروعیت سیاسی رژیم نامشروع اسرائیل را حتی در میان برخی کشورهای حامی اسرائیل، با فشار روزافزون مردم آن کشورها به شدت متزلزل نموده است.

شاهد بودیم وجدان بیدار انسانی در اقصی نقاط جهان از جنایات وحشانه رژیم کودک کش اسرائیل و اعلام انزجار نمود، برخلاف دولتمردان کاخ سفید و متحدان عربی غربی اش باید گفت درک و دریافت عمق وحشی گری اسرائیل امری پیچیده و دشوار نیست، این رسائی و شفافیت و معصومیت پیام مظلومیت کودکان غزه به افکار عمومی سراسر جهان، وجدان های بیدار مردم مسلمان و جوامع بشری را در دفاع کودکان غزه و محکومیت و اعلام  انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل مقدمه ای بر خیزش سیل خروشان خشم مسلمانان و نیز آزادی خواهان سراسر جهان خواهد شد و نابودی رژیم جعلی اسرائیل را در سراسر جهان رقم خواهد زد.

 

نکته: با عرض پوزش از مخاطبین گرامی طی خطای انسانی صورت گرفته در سایت جم خبر یادداشت های استاد ارجمند حجت الاسلام مهدی نجفی اشتباها بنام نویسنده وبلاگ درج شده بود که اصلاح شد؛ ضمن عذرخواهی مجدد از مولف گرامی یادآور می شود نام نویسنده وبلاگ در همه پست های وبلاگ ثابت است و با نام نویسنده متون تفاوت دارد. خواهشمندیم عزیزانی که مطالب را در سایت خود درج می کنند به نام نویسنده مطلب دقت ویژه داشته باشند و در صورت درج نام نویسنده وبلاگ بجای نویسنده مطلب حتما اصلاح نمایند. با سپاس




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب