سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 436993
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 93 اسفند 20 :: 5:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

در پی انتخاب قاطع آیت الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان

پیام یک انتخاب؛ برای شیفتگان غرب

جلسه مجلس خبرگان برای انتخاب رئیس جدید آن که با رأی قاطع به آیت الله محمد یزدی و برتری محسوس ایشان بر آقای هاشمی رفنسجانی همراه بود در نوع خود بسیار معنادار بوده است، به ویژه برای گروه های تندروی اصلاح طلب که در ماه های اخیر پروژه امام سازی و برجسته سازی از لیدر معنوی خود را در سطح رسانه های خاص کلید زدند.

مهدی نجفی:

جلسه مجلس خبرگان برای انتخاب رئیس جدید آن که با رأی قاطع به آیت الله محمد یزدی و برتری محسوس ایشان بر آقای هاشمی رفنسجانی همراه بود در نوع خود بسیار معنادار بوده است، به ویژه برای گروه های تندروی اصلاح طلب که در ماه های اخیر پروژه امام سازی و برجسته سازی از لیدر معنوی خود را در سطح رسانه های خاص کلید زدند.

شیطنت این رسانه ها به گونه ای بود که در پاره ای از موارد و با حمایت کورکورانه از فتنه گران و حامیان مردود آن ها، در عمل از نظام اسلامی ابراز طبلکاری می کردند و در پشت پرده سیاست نیز بازار تکاپوی شبانه روزی این آقایان برای فتح کرسی ریاست خبرگان به نحوی داغ بود که با تاکتیک های مختلف همچون مطرح کردن آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان فردی معتدل و بی طرف کلید خورد! اما در ادامه این جریانات مهره اصلی خود را معرفی کردند و با جریان سازی شدید رسانه ای و پمپاژ اخبار جهت دار از آقای هاشمی رفنسجانی به نحوی شدت گرفت که هر مخاطب با مراجعه به این رسانه ها، معنای طلب کاری حامیان فتنه از نظام اسلامی را در می یافت.

اما اعضای مجلس خبرگان با بصیرت مثال زنی خود و با رصد نمودن سوابق هر کدام از کاندیداها و نیز تحلیل دقیق اوضاع سیاسی کشور پس از به روی کارآمدن مدعیان اعتدال و تدبیر وامید و وضعیت نابسامان مذاکره کنندگان هسته ای که در نوع خود موجب تشدید فشارها و تحریم ها و نیز توهین های متعدد دولتمردان کاخ سفید علیه ملت ایران گردید و نیز عیان شدن عدم کارآمدی ملموس دولت اعتدال در بسیاری از عرصه های سیاسی، اقصادی، فرهنگی... با در نظر گرفتن همه این مسائل منتخب خود را تعیین کردند و اینچنین فصلی دیگر از هوشیاری وبصیرت و اتحاد خبرگان و فقهای نظام اسلامی در حمایت از ولایت فقیه و حرکت به سمت اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

بدیهی است انتخاب آیت الله یزدی به عنوان ریاست مجلس خبرگان مسیر را برای تقویت اجرای منویات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف تسهیل خواهد نمود و قطعاً با این انتخاب معنادار، بسیاری از چالش ها و بحران ها در ادامه روند رو به رشد نظام اسلامی مرتفع خواهد شد و پیام آرامش سیاسی نظام اسلامی توأم با تداوم استکبار ستیزی، پیام آشکار این انتخاب بوده است.

هم چنین انتخاب آیت الله یزدی به عینه نشان داد اراده ملت بر مقاومت و تحمل تحریم ها منحصر گشته و نیز حاکی از این امر است که دیگر تاکتیک عجیب قائلان به دیپلماسی لبخند در مواجهه با قدرت های غربی کارایی ندارد. لذا این انتخاب قاطع بطلان کامل تئوری موهوم برد برد در تعامل با قدرت های ظالم را به سمع و نظر شیفتگان غرب در داخل و خارج کشور رساند.

در خاتمه باید گفت انتخاب آیت الله یزدی به نوبه خود پیامی آشکار به برخی حامیان فتنه و برخی به اصطلاح مراجع خودخوانده حامی فتنه بود که با توهین های اخیر خود به اعضای محترم مجلس خبرگان، ضرورت تغییرات بنیادین را در این مجلس با هدف به چالش کشاندن جایگاه ولایت فقیه مطرح می کردند و در قالب برخی تشکل های حامی فتنه همچون مجمع محققین و مدرسین، مجمع روحانیون مبارز...  در راستای تضعیف جایگاه والای این نهاد مهم اقدام کردند.

 

باید اذعان نمود رأی قاطعانه اعضای مجلس خبرگان به آیت الله یزدی واقعیات سیاسی کشور را برای همگان به ویژه آمریکا و حامیانش در داخل کشور به منصه ظهور رساند ونشان داد خواب پریشان برخی جریانات سکولار و برخی گروه های تندروی اصلاح طلب برای فتح مجلس خبرگان و فشار مضاعف بر ولایت فقیه و تضعیف نظام اسلامی هیچ تعبیری ندارد.

 

نکته: با عرض پوزش از مخاطبین گرامی طی خطای انسانی صورت گرفته در سایت جم خبر یادداشت های استاد ارجمند حجت الاسلام مهدی نجفی اشتباها بنام نویسنده وبلاگ درج شده بود که اصلاح شد؛ ضمن عذرخواهی مجدد از مولف گرامی یادآور می شود نام نویسنده وبلاگ در همه پست های وبلاگ ثابت است و با نام نویسنده متون تفاوت دارد. خواهشمندیم عزیزانی که مطالب را در سایت خود درج می کنند به نام نویسنده مطلب دقت ویژه داشته باشند و در صورت درج نام نویسنده وبلاگ بجای نویسنده مطلب حتما اصلاح نمایند. با سپاس




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب