سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 45
  • بازدید دیروز: 76
  • کل بازدیدها: 437727
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

ما باید با نیت دشمن وارد جنگ شویم و جنگ را به زمین دشمن بکشیم

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن امروز جنگ را از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی به خانه‌های ما کشانده است و دانش آموزان باید با بصیرت و آگاهی، سفیر مقاومت و همیار انقلاب در خانواده خود باشند.

به گزارش گام نیوز، محمد پای بست در جمع شورای همفکری دانش آموزان استان بوشهر با گرامیداشت سالروز ورود سفیر کربلا مسلم بن عقیل به کوفه و یادآوری تعبیر تاریخی رهبر انقلاب از دانش آموزان به‌عنوان سفیران جنگ نرم، گفت: سفیران به‌عنوان پیام‌آور قیام، همیشه باید جلوتر از سایر سربازان پیام فرمانده را به منطقه جنگ برسانند و بیشتر از سایرین در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشمن امروز جنگ را از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی به خانه‌های ما کشانده است و دانش آموزان باید با بصیرت و آگاهی، سفیر مقاومت و همیار انقلاب در خانواده خود باشند.

پای‌بست در ادامه افزود: عقل می‌گوید برو و عشق می‌گوید بمان و این هردو غقل و عشق را خداوند آفریده است تا در اثر این دلدادگی، فهمیده‌ها و ادریسی‌ها و سایر دانش آموزان شهید، قرار در جرگه عاشقان ولایت را بر فرار ترجیح داده و تا پای جان خود پای آرمان های اسلام و انقلاب بایستند.

وی با استناد به صحبت‌های اوباما در خصوص اینکه گفته بود ما در ایران سفارت‌خانه مجازی راه‌اندازی می‌کنیم و هیچ تحریمی در فضای مجازی نداریم، اذعان داشت: چرا دشمن از زمین و هوا و دریا ما را مورد تهاجم قرار داد ولی تحریمی در فضای مجازی علیه ملت ایران اعمال نکرد.

مسئول قرارگاه سایبری سپاه یکی راه‌های مقابله با این تهاجم آشکار را راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات با قالب‌هایی همچون اینترنت‌ امن دانش آموزی عنوان کرد و افزود: ما باید با نیت دشمن وارد جنگ شویم و جنگ را به زمین دشمن بکشیم.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب