سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 76
  • کل بازدیدها: 437723
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 94 مرداد 5 :: 1:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

اینترانت مقاومتی در مقابل اینترنت وارداتی

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دانش آموزان بسیجی، فرشتگانی به شکل انسان هستند که می توانند خانواده ایرانی را از تهاجم نرم دشمن نجات دهند و کشور را به قله های توسعه و پیشرفت علمی و عملی برسانند.

به گزارش تنگستان نما، محمد پای بست در تجمع یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی تنگستان اظهار داشت: شاید دانش آموزان ما بگویند ما از جنگ هیچ ندیده و هیچ حس نکرده ایم اما واقعیت این است که شما در خاکریز اول جنگ نرم هستید.

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شما انسان هایی آسمانی هستید که از نسل ایثار و شهادت برخاسته اید و سلاح ایمان به دست و شعار مقاومت بر لب، بسوی میدان جنگ نرم پیش می روید.

پای‌بست در ادامه افزود: اگر دانش آموز ما امروز در سنگر علم و دانش آسوده تحصیل می کند مدیون فداکاری فهمیده ها در میدان نبرد است، قطعا آیندگان هم مدیون شما دانش آموزان نسل فعلی و رقص شمشیر قلم های بصیرتان در فضای مجازی خواهند بود.

وی با تاکید بر استفاده مفید از طرح هوشمندسازی مدارس کشور، خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی می تواند بعنوان یک ظرفیت گسترده در اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مسئول قرارگاه سایبری سپاه، مصرف گرایی را عامل اتکا به اینترنت وارداتی غرب دانست و تصریح کرد: مدارس ما باید به مرکز تولید محتوای اسلامی و ایرانی تبدیل شده و جامعه را بسوی استفاده از اینترانت مقاومتی سوق دهند.

محمد پای بست در پایان گفت: دانش آموزان بسیجی، فرشتگانی به شکل انسان هستند که می توانند خانواده ایرانی را از تهاجم نرم دشمن نجات دهند و کشور را به قله های توسعه و پیشرفت علمی و عملی برسانند.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب