سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 34
  • بازدید دیروز: 76
  • کل بازدیدها: 437716
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 94 مهر 27 :: 1:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

بسیج اهل مذاکره و دوستی با آمریکا نیست

محمد پای بست با بیان اینکه بسیج هیچگاه دچار فتنه و انحراف نخواهد شد افزود: بسیج اهل مذاکره و دوستی با آمریکا نیست و دستی را که به سوی ملت ایران دراز شود نمی‌فشارد بلکه قطع می‌کند و آماده تکرار حماسه نادر مهدوی در همه عرصه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بسیج مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت‌گو با خبرنگار بسیج به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت:در سال 88 فتنه ای اتفاق افتاد که بعدها همه فهمیدند در آن اصل دعوا بر سر تقلب در انتخابات نبود بلکه هدف اصلی آن براندازی نظام‌جمهوری اسلامی با استفاده از راهبرد از پیش تمرین شده انقلاب‌های مخملی بود.

  محمد پای بست افزود: در حوادث سال 88 منطبق با سایر انقلاب‌های رنگی که پیش از این در گرجستان، اوکراین و قرقیزستان نیز به وقوع پیوسته بود، جنبش سبز نیز در نهایت باید موازنه قدرت را به نفع غرب تغییر می داد. 

وی تصریح کرد: درایت رهبری و هوشیاری مردم بصیر و انقلابی ایران تمام محاسبات دشمن را دستخوش تغییر کرد و برای اولین بار در طول تاریخ فتنه‌ای در این سطح با شکست مواجه شد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه بسیجی همیشه مرد میدان‌های سخت و دشوار است گفت: در غبار فتنه 88 آنجا که خواص و انقلابی‌های بی‌بصیرت سکوت کردند و بازی به دست گروهک‌های منافق، سلطنت‌طلب و ساواکی‌ها افتاد، این نهاد مردمی بسیج بود که نقش گسترده‌ای در روشنگری و تنویر افکار عمومی داشت. 

پای بست افزود: بسیج در فتنه سال 88 عاشقانه بر ریسمان ولایت چنگ زد و با بصیرت مثال‌زدنی خود بر فتنه‌گران برانداز تاخت.

وی ادامه داد: مردم نیز با شور و شعور سیاسی خود با خلق حماسه 9 دی اثبات کردند که ملت ایران همگی بسیجی و مدافع اسلام و انقلاب هستند. 

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) گفت: امروزه بسیج با نصب العین قراردادن آیه شریفه "و اعدو لهم ماستطعتم من قوه" در مقابل همه فتنه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی ایستاده است و با بصیرت حسینی خود جلوی نفوذ دشمن را مقتدرانه گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج هیچگاه دچار فتنه و انحراف نخواهد شد افزود: بسیج اهل مذاکره و دوستی با آمریکا نیست و دستی را که به سوی ملت ایران دراز شود نمی‌فشارد بلکه قطع می‌کند و آماده تکرار حماسه نادر مهدوی در همه عرصه‌هاست.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب