سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 25
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 436999
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

تهدیدات سایبری

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راه‌اندازی فضای بصیرت افزایی و تولید محتوای بومی متناسب با هویت ایرانی، اسلامی از جمله برنامه‌های قرارگاه سایبری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد پای‌بست صبح امروز در نشست با فرهنگیان استان بوشهر با بیان اینکه در فضای سایبری فرصت‌ها و تهدیدات فروانی است اظهار داشت: کاهش آسیب‌پذیری و افزایش بهره‌وری برای نیل به اهداف توسعه‌ای درفضای سایبری نیاز به افزایش دانش فنی، هوشیاری و بصیرت لازم دارد.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‎مدار استان بوشهر دارای پیشینه تاریخی مبازراتی و ولایت‎مداری هستند تصریح کرد: نام رئیسعلی دلواری و شهیدان والامقام در مبارزه با استعمار و استکبار با تاسی از ولایت در تاریخ این استان نقش بسته و امکان هیچ‌گونه نفوذی در استان بوشهر فراهم نیست.

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و با بصیر استان بوشهر به تاسی از خون شهیدان والامقام برای مقابله با هر نفوذی آماده هستند افزود: عصر امروز فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده که این مهم ما را وادار می‌کند که سواد رسانه‌ای و اینترنتی خود را افزایش دهیم.

پای‌بست با تاکید بر تخصصی عمل کردن در فضای سایبری افزود:  در ورود به این فضا باید با بصیرت و آگاهی وارد شد تا در مقابل انواع تهدیدها بتوان بدون آسیب گذر کرد.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی در حوزه سایبری گفت: راه‌اندازی فضای بصیرت افزایی و تولید محتوای بومی متناسب با هویت ایرانی، اسلامی از جمله برنامه‌های قرارگاه سایبری است.

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه استفاده از تجهیزات اینترنتی برای ورود به شبکه اجتماعی شاخص آزادی نیست افزود: برخی والدین بجای استفاده از آشنا کردن کودکان خود با اسباب‌بازی، تجهیزات متصل به اینترنت را تجویز و زمینه آسیب فرزند خود را فراهم می‌کنند.

وی حذف شوراهای موازی در وزارتخانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای ساماندهی شوراهای موازی در وزارتخانه‌ها شورای عالی فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

مدیر قرارگاه سایبری سپاه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن بدنبال تغییر در سبک زندگی کاربران فضاهای مجازی است افزود: کاربران اینترنت در استان باید در فضای مجازی هوشیارباشند تا در گرداب مخرب آسیب‌های مجازی که دشمن طراحی کرده گرفتار نشوند.

 

پای‌بست با بیان اینکه در شبیخون فرهنگی، دشمن در حال تغییر زمین بازی است بیان کرد: اگر در فضای مجازی نتوانیم مدیریت لازم داشته باشیم مدیریت ما  در دست دیگران قرار می‌گیرد و ناآگاهانه گرفتار انواع  بلایا می‌شویم.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب