سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 436995
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

پای بست گفت: اینترنت هم فرصت است و هم یک تهدید که در برابرهر 10 فرصت 90 تهدید قرار دارد و شناسایی این تهدید ها در درجه اول بر عهده خانواده ها است که در این راه دشوار می توانند از نظر کارشناسان و روان شناسان فضای مجازی نیز استفاده ببرند.

به گزارش ترنم دشتی محمد پای بست مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در جمع طلاب جوان جوزه علمیه پیامبر اعظم شهر خورموج در سخنانی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز که تکنولوژی هر روز پیشرفت بیشتری می نماید بسیار زیاد است و این اهمیت را می توان از سخنان و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مشاهده نمود.

 

وی گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را می توان با برنامه ریزی دقیق خانواده ها به محیطی امن برای فرزندان تبدیل کرد که در این راستا خانواده ها نقش مهمی دارند ولی اگر این بازرسی خانواده از رفتار های فرزنانشان در فضای مجازی صورت نگیرد همین فضای مجازی به سلاحی برنده در جهت تخریب آینده فرزندان و کانون خانواده می شود.

پای بست افزود: اینترنت  هم فرصت است و هم یک تهدید که در برابرهر 10 فرصت 90 تهدید قرار دارد و شناسایی این تهدید ها در درجه اول بر عهده خانواده ها است که در این راه دشوار می توانند از نظر کارشناسان و روان شناسان  فضای مجازی نیز استفاده ببرند.

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان داشت: در بخش شبکه های اجتماعی می توان از ظرفیت بالای این شبکه های اجتماعی برای صدور انقلاب اسلامی  و اهداف آن استفاده نمود چنانچه در موضوع شهادت شهید احمدی جوان شهید مدافع حرم نیز حجم عظیم فعالیت های بچه های حزب اللهی را مشاهده کردیم.

وی تاکید کرد: در بخش تولید محتوا در فضای مجازی باید دقت و فعالیت بیشتری داشته باشیم زیرا تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهمتر از توسعه زیر ساخت است و اگر بتوانیم محتوایی انقلابی را به دنیا صادر کنیم می توانیم در جبهه جنگ نرم به پیش روی خود ادامه دهیم .

پای بست در پایان اضافه کرد: امیدواریم خانواده ها توجه بیشتری به آسیب شناسی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته باشند و خطرات آن را بیشتر شناسایی کنند تا فرزندان انها که نسل فردای این مملکت هستند در فضایی امن و به دور از خطرات برای فردایی بهتر آماده شوند.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب