مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 68
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437812
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 85 تیر 19 :: 12:45 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

طومار 1:

موضوع: اعتراض به حربه جدید مثلث زر و زور و تزویر در ترور شخصیت نماینده منتقد و اصولگرای ملت

خطاب به: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 با سلام؛

همان طور که مستحضرید روز دوشنبه 5 تیر جاری، توهین نامه ای علیه آقای دکترعماد افروغ، نماینده منتقد و اصولگرای ملت، به قصد تخریب شخصیت ایشان در مجلس شورای اسلامی توزیع گردید.

جای هیچ تردیدی نیست که این اقدام، پاسخی به رویکرد عدالتخواهانه و حقیقت مدارانه این نماینده و استاد محترم دانشگاه و به منظور ایجاد فشار روانی و عقب نشینی وی از مواضع انتقادی و اصولی شان در مباحث مطروحه اخیر می باشد.

اینجانبان به عنوان جمعی از فرزندان انقلاب اسلامی در حوزه های علمی و دانشگاهی، ضمن اعلام حمایت قاطع از مواضع حق طلبانه و عدالت محور جناب آقای دکتر عماد افروغ، از جنابعالی خواستاریم تا ضمن محکوم نمودن این اقدام ناشایست و حمایت از رویکرد منتقدانه و انقلابی ایشان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، در خصوص پیگرد قانونی عوامل انتشار این توهین نامه، اقدامات لازم را مبذول و از تکرار چنین بی حرمتی هایی جلوگیری فرمایید.

 با تشکر و امتنان

اینجا امضاء کنید: http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=0ad76a02-e65a-40b4-9313-2e64124b5588

 طومار2:

موضوع: در خواست از مسئولین سیاسی، قضایی، امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران

خطاب به: مسئولین سیاسی، قضایی، امنیتی و نظامی ج.ا.ایران

 بسم الله الرحمن الرحیم

 یَـٓأیُّهَا اْلَّذِینَ ءَامَنُواْ مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ ے فَسَوْفَ یَأتِی اللهُ بـِقَوْم ٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤمِنِینَ أعِزَّةٍ عَلَی الْکَـٰفِرِینَ یُجَـٰهـِدُونَ فِی سَبیل اللهِ وَ لَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَآئِم ٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللهِ یُؤتِیهِ مَن یَشَآءُ وَ اللهُ وَٰسِعٌ عَلِیمٌ.

 ای کسانی که ایمان آورده اید، هرکس از شما از دین خود برگردد، خدا گروه دیگری را خواهد آورد که آنان را دوست دارد و آنان او را دوست دارند، با مؤمنان فروتن و بر کافران گردن فرازند، در راه خدا جهاد می کنند و از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نمی هراسند. این فضل خداست، به هر که بخواهد می دهد، و خدا گشایشگر داناست.

(سوره مبارکه مائده آیه 54)

 *****************

ما امضاء کنندگان ذیل، دست یابی به فن آوری صلح آمیز هسته ای و انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مسلم، قانونی و غیر قابل اغماض جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران می دانیم و با تکیه بر فرهنگ سرخ عاشورا و درس آموزی از آزادگی و جانفشانی اصحاب کربلا در راه امام زمان خویش، از کلیه مسئولین سیاسی، قضایی، نظامی و امنیتی ج.ا.ایران می خواهیم با هرگونه تهدید سرزمین مقدس ایران به هر نحوی از انحاء و در هرکجای عالم و توسط هر شخص، گروه، سازمان و یا کشوری که صورت پذیرد، با قاطعیت و شدت تمام مقابله کرده و اجازه دخالت و دست اندازی به سرزمین، ملت و سرمایه های مادی و معنوی ایران اسلامی را ندهند.

مطمئن باشید که ملت حسینی، جان برکف و غیور ایران اسلامی با تکیه بر خدا و توکل بر اهلبیت عصمت و طهارت، پشتیبان و یار و یاور خدمتگذاران به اسلام و ایران خواهند بود و بر شماست که بدانید بر طبق آیه 54 سوره مبارکه مائده، اگر خود از عقاید، آرمانها و منافع خویش حراست، پاسداری و جانفشانی نکنیم و از سرزنش و تهدیدات دشمنان هراس به دل راه دهیم، خداوند متعال فضل و موهبت خویش را از ما خواهد گرفت و وای بر آن قومی که چنین بر سرش آید که تا قیام قیامت در اذهان جهانیان خار و خفیف خواهد بود و اگر بر موضع حق خویش ایستاد و سر فرود نیاورد و از خودگذشتگی کرد، تا صبح ازل سر افراز، سربلند و پیروز می باشد.

به امید پیروزی اسلام و مسلمین در سراسر نقاط این عالم خاکی.

 آمین یا رب العالمین

اینجا امضاء کنید: http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=63243f7f-91ef-49c3-a1d6-1652db0bee20




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب