سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437828
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

نمی دانم این مسئولین کی می خواهند دست به کار شوند جلوی این هفته نامه سفیر دشتستان را بگیرند؟ هفته نامه ای منتصب به جناح اصلاح طلب که در از دست دادن حاکمیت سیاسی راهی جز تخریب و توهین اصولگرایان نمی بینند. سفیر در این هفته گستاخی را از حد گذرانده و رئیس جمهور و دولت، رئیس مجلس و نمایندگان، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و همه و همه را مورد تمسخر قرار داده و در کمال پررویی به دولت نهم توهین کرده است حتی به تولید خودکار بیک و آزاد نکردن ماهواره و هزار کوفت و زهرمار دیگر دامن زده است و می گوید: (انسان از این همه جنایت متعجب می شود که این همه سبعت و درندگی چرا و به چه جهت؟) نمی دانم مطرح کردن محرومیت جنسی و مشکلات دسترسی به جنس مخالف، چه معنایی میدهد؟ چه معنایی می دهد هفته نامه ای که نظراتش کاملا مغایر با فرهنگ بسیج است درد دل بسیجیان را به دروغ بنویسد. چرا آقای .... خود را هیچ کاره این نشریه معرفی می کند ولی در دادن اطلاعات غلت و شاید دروغ در پشت پرده اقدام می کنند؟ 18اگر ما نخواهیم هر هفته تعریف و تمجید مزدورانی مثل اکبر گنچی را بشنویم باید چه کسی را ببینیم؟ خواهشمندم مسئولین ساکت ننشینند و این بوق بیگانه را خفه کنند.

اگر خشم دینی ملایم شود                      بر این سرزمین غرب حاکم شود

18روزنامه ای که تعطیل شده اند و به گفته خودتان این عمل ماضی استمراری شده است از آینده امثال شماها می نوشته اند. چرا به مسئولین عالیه نظام در کمال زیرکی نسبت اربابان جهل و قدرت می دهید؟ شما که دنبال فضای باز می گردید بدانید:

فضای باز یعنی نانجیبی                      تظاهر سازی و مردم فریبی

هفته نامه ای که می گوید: (رئیس جمهور خود اعتقادی به جمهوریت ندارد) باید چه به روزش آورد؟ هفته نامه ای که بیانات رئیس جمهور محبوب را با زبان بی زبانی فریب افکار عمومی میداند، آیا این به رئیس جمهور 70 میلیون ایرانی نیست؟ به ظاهر (آقای) روئین خطاب به احمدی نژاد می نویسد: (آقای رئیس جمهور ضعیف کشی کار آسانی است و جای دومی، غیر از مطبوعات هم سراغ دارید که او را نیز در سیاهه نمایی شریک کنید؟) و (با شعار معیشت مردم سکان مجریه را بدست گرفتید و ...) و (اگر عذری داشته باشید که ندارید آیا در ابرازش دچار خجلت نمی شوید؟) به گفته خودش رئیس مجهور را به معروف تذکر می دهد و می گوید: (یادتان است در دشتستان، شهر برازجان، مسجد جنت چگونه ساده و صمیمی بودی بی کبکبه و بی دبدبه؟ یادت میاد بعد از رئیس جمهور شدنت آمدی در استادیوم همان شهر؟ اما با کبکبه و دبدبه). این نوشته ها واقعا خجالت آور است. شاید اگر روزی بگویند: یک نوجوان فلسطینی در یک عملیات انتهاری دفتر سفیر دشتستان را با خاک یکسان کرد تعجب نکنم.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب