سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437820
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 85 مرداد 3 :: 2:31 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

هیکلی وار غیرتی یوخ...

ان مرد شتر  و شیر شتر دارد...

ان مرد پول دارد...

ان مرد نفت دارد...

ان مرد اوپک دارد..

ان مرد  شمشیر دارد...

ان مرد قلیان دوست دارد....

ان مرد چند تا چند تا زن  دوست دارد...

ان مرد دیسکو و کاباره دارد..

ان مرد دبی دارد..

 ان مرد در دبی فقر و فحشا!!!! دارد..

ان مرد رقص دوست دارد..

ان مرد بادیه دارد..

ان مرد گله دارد ..

ان مرد  اتحادیه عرب دارد ..

ان مرد فلسطین و لبنان دارد...

ان مرد چشم دارد ..

ان مرد هیکل دارد  اما غیرت ندارد

مطالب بالا را مسعود ده نمکی نگاشته است و باید عرض کنم آقا مسعود عزیز این مسائل که تازگی ندارد این شیوخ مزخرف خلیج فارس همیشه اینگونه بوده اند و چه کسی باور می کرد عربستان که باید سرلوحه کشورهای عربی باشد سوخت جنگنده های اسرائیلی را برای جنگ علیه لبنان تأمین کند و اگر به تقدس مکه و مدینه نبود آرزو می کردم کاش این 2000 موشک در عربستان فرود می آمد. سخن من فقط کشور عربستان را شامل نمی شود همه کشورهای عربی اینگونه هستند نان به نرخ روز می خورند بر سر چاههای نفت نشسته اند پول می گیرند و خیانت می کنند. این مسأله به جایی رسیده است که دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: من به سران عرب می گویم که شمشیرهای شما را نمی‌خواهم و حتی قلوب شما را هم نمی خواهم فقط به ما کاری نداشته باشید و سکوت کنید. همه واقفند که فرهنگ و تفکر بسیجی با عنایت پروردگار و حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری اینک در یک جایگاه جهانی به سر می برد و در عراق به نام بدر با فرماندهی آیت الله سیستانی و در فلسطین به نام حماس با فرماندهی خالد مشعل و در لبنان به نام حزب الله با فرماندهی سید حسن نصرالله مثلثی به رأس بسیج تشکیل شده است که در حال نابودی استکبار جهانی به خصوص اسرائیل و آمریکا می باشد.

سازمان ملل در این قضیه نشان داد که فقط جیره بگیری کودن است و فقط آلت دست آمریکاست و به عقیده من سازمانی که کشورهای دنیا در آن بنشینند تصمیمی را بگیرند و یک کشور منفور به نام آمریکا همه چیز را وتو کند هیچ وجه قانونی ندارد و نمی تواند در روابط کشورها مؤثر باشد. این در حالی است که شیمون‌ پرز در پاسخ‌ به‌ این‌ پرسش‌ که‌ آیا خشونت‌ اسراییل‌ در لبنان‌ به‌ حامیان‌ حزب‌الله‌ یعنی‌ ایران‌ و سوریه‌ نیز سرازیر می‌شود، گفت‌: نه‌، خدا نکند. و همنطور که اطلاع دارید 2 گروه آموزش دیده از اشتشهادیون ایران برای حضور در جبهه های لبنان به این کشور اعزام شدند. حزب الله لبنان یک گروه مقاومت پیشه ایست که نه تانک دارد، نه بالگرد دارد و نه یک پشتیبان قوی مانند آمریکا در سازمان ملل دارد ولی قدرت دارد بطوری که در طول 12 روز گذشته 12 دستگاه تانک فوق مدرن و ضدّ زره مرکاوای اسرائیلی را منهدم نموده است. موشکهای ایرانی هم جایگاه مناسبی برای امتحان توسط حزب الله پیدا کرده اند و حیفا این روزها به آزمایشگاه موشکی مقاومت اسلامی لبنان تبدیل شده است. به امید پیروزی رزمندگان اسلام این طومار را که در جهت تحریم حامیان ستمگر تنظیم شده است امضاء کنید: http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=d9c9a008-b953-4818-9706-e6d5e1f1ce50 و در صورتی که می خواهید از تازه ترین اخبار لبنان مطلع شوید به وبلاگ: http://hizbollah.parsiblog.com مراجعه فرمائید.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب