سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 63
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437807
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 85 مرداد 5 :: 3:54 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

بعضی ها مثل آقا حسین ما فقط بلدن انتقاد بی خود کنند و دولت را زیر سؤال ببرن و بگن که اینجا فلان کار نشد و ما هر چه می گوییم می گویند شما گروه فشاری هستید. امام علی (ع) می فرمایند: سکوت در برابر شخص احمق، بهترین پاسخ است. حالا که ما سکوت می کنیم دوستان گله می کنند که تو کم اوردی نه به خدا اینطوری نیست. امام علی (ع) در جای دیگری می فرمایند: جاهل را سرزنش نکن که دشمن می گردد و عاقل را سرزنش کن تا دوستت بدارد. من نتیجه گرفتم سرزنش هایم فقط باعث دشمن تراشی می شود پس فهمیدم که آقایان جاهل هستند و بس. چرا اینها بعضی از مسائل را درک نمی کنند؟ مدیران کارامد، از مشکلات نردبان ترقی می سازند. مشکلاتی که در گذشته خواسته یا ناخواسته در همه بخش ها بوده: دولت، مجلس، استانداری، فرمانداری، شهرداری و غیره. ولی هنر مدیر این است که با درس عبرت گرفتن از گذشته آینده روشنی را برای مردم تضمین کند البته با کمک خود مردم. انتقاد از دولت حد و اندازه دارد و باید نکات مثبت را هم دید این حرف من قابل توجه آقای افروغ عزیز هم هست که اندکی کوتاه بیایید و کمک کنید این دولت نوپا را چون امام حسن (ع) می فرمایند: تیزبین ترین چشمها آن است که خوبیها را ببیند. بعضی ها از نتایج سفرهای استانی رئیس جمهور گله دارند ولی چرا تحقیق نمی کنند و عوامل این سنگ اندازی ها را پیدا نمی کنند؟

سفر رئیس جمهور عدالتخواه به استان ها نکات جالبی نیز دارد. دختر بچه ای مرندی در دیدار با آقای احمدی نژاد نامه ای را تقدیم ایشان نمود و از رئیس جمهور کشورش خواست تا این نامه را به دست عمو پورنگ برساند. آقای احمدی نژاد که سعی در اجرای عدالت در همه زمینه ها دارد در این مورد نیز عالی عمل کرد و عصر دیروز نامه آن دخترک به عمو پورنگ دوست داشتنی بچه های ایران رسید و ایشان نامه را در رسانه ملی قرائت کردند. این است عزم راسخ مردی در لباس مسئول اجرائی کشور برای برقراری عدالت اجتماعی در همه امور.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب